پرستویی برگزیده شد

0
170

فیلم «امروز» ساخته‌ رضا میرکریمی موفق به کسب سه جایزه از جمله جایزه بهترین فیلم از بیستمین جشنواره سینمای مولف «رباط» کشور مراکش شد.

 مراسم اختتامیه بیستمین جشنواره بین‌المللی «رباط» در کشور مراکش در حالی برگزار شد که فیلم «امروز» نماینده سینمای ایران در جوایز اسکار 2015 موفق به کسب سه جایزه بهترین فیلم، جایزه مردمی جشنواره و همچنین جایزه بهترین بازیگر مرد برای پرویز پرستویی شد.

فیلم «امروز» که حضورش در در بخش مسابقه «تصاویر آسیا» بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم «استکهلم» و «تسالونیکی» قطعی شده است با نمایش خود در جشنواره فیلم «رباط» مراکش، طبق اعلام پخش‌کننده بین‌المللی‌اش با استقبال پرشور مخاطبان و هیات داوران رو به رو شد.

در این رویداد سینمایی که ریاست هیات داوران آن را «حکیم بلابس» کارگردان مراکشی بر عهده داشت، 13 فیلم از کشورهای چون ایران، فرانسه، بلژیک، آلمان، عراق، ترکیه، اسپانیا، آرژانتین، کانادا، تایوان و مکزیک برای دریافت جایزه اصلی این رویداد سینمایی با هم به رقابت پرداختند.

 به گزارش ایسنا؛ فیلم «دست‌نوشته‌ها نمی‌سوزند» به کارگردانی محمد رسول‌اف نیز یکی از فیلم‌های حاضر در این رویداد سینمایی بود.

پخش بین‌المللی فیلم «امروز» برعهده نسرین میرشب است.