پراید در مرز ۴۵ میلیون!

0
177

در حالی که عرضه خودرو به وسیله خودرو سازان به بازار صورت نگرفته، از هفته گذشته به صورت پلکانی افزایش انواع قیمت خودرو را در بازار را شاهد هستیم. تحلیل و گزارش‌های مختلف، تعطیلات را عامل گرانی خودرو اعلام کرده بودند که دیروز طبق گفته فعالان و فروشندگان بازار خودرو علت گرانی چند وقت اخیر را، افزایش قیمت فروش خودرو مطابق با حاشیه بازار توسط خودروسازان می‌دانند.

روند افزایشی قیمت خودرو در روز‌های گذشته موجب شده تا تقریبا هیچ خرید و فروشی در بازار صورت نگیرد و شاهد رکود و تقاضا در معاملات باشیم. محدودیت در عرضه خودرو از سوی شرکت‌های خودروساز عمده‌ترین دلیلی است که از سوی فعالان بازار در ارتباط با افزایش قیمت‌ها عنوان می‌شود.

با افت تولید شرکت‌های خودروساز از خرداد ماه، روند عرضه این شرکت‌ها به بازار دچار اختلال شد. ناتوانی خودروسازان در تامین نیاز بازار سبب شد تا قیمت‌ها روند صعودی به خود بگیرد.

در بازار روز گذشته قیمت پراید ۱۱۱ به مرز ۴۵ میلیون تومان و پژو ۴۰۵ به مرز ۷۰ میلیون رسیده است همچنین قیمت پژو ۲۰۵ تیپ ۵ نیز ۸۱ میلیون تومان و قیمت دنا به مرز ۱۰۰ میلیون رسیده است.

چه خودروهایی را می توان با 50 میلیون خریداری کرد

در حال حاضرپژو ۲۰۶ صندوق‌دار با افزایش ۵ میلیون تومانی با قیمت ۸۱ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با افزایش ۵ میلیون تومانی با قیمت ۷۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با افزایش ۶ میلیون تومانی قیمت ۷۵ میلیون تومان، پراید ۱۱۱ با افزایش ۳ میلیون تومانی با قیمت ۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، استپ وی با افزایش ۲ میلیون تومانی با قیمت ۱۳۷ میلیون تومان، سمند EF۷ با افزایش ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی با قیمت ۷۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و رانا با افزایش ۶ میلیون تومانی با قیمت ۶۷ میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

به گزارش فرارو؛ همچنین چانگان با افزایش ۹ میلیون تومانی با قیمت ۱۴۰ میلیون تومان و دنا با افزایش ۱۵ میلیون تومانی با قیمت ۹۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد