پدر فرزاد انصاری فر: با کلاشینکف از پشت سر بر سر پسرم شلیک کرده اند

0
324

امین انصاری فر، پدر فرزاد انصاری فر که روز شنبه، ۲۵ آبان ماه بر اثر اصابت گلوله در شهر بهبهان جان باخت گفت که گلوله از پشت سر به سر فرزندش اصابت کرده و از بالای ابرویش بیرون آمده است.

آقای انصاری فر گفت که فرزندش با گلوله اسلحه کلاشینکف کشته شده و او خواستار معرفی قاتل فرزندش است.

فرزاد انصاری فر به گفته پدرش ۲۷ ساله و کاشی کار بوده و جزو معترضان نبوده است.

آمار دقیقی از تعداد کشته‌شدگان اعتراضات هفته گذشته در ایران وجود ندارد. مقام‌های جمهوری اسلامی از ارائه آمار رسمی کشته شدگان و بازداشت شدگان سرباز می‌زنند. سازمان عفو بین الملل تعداد کشته‌شدگان در این اعتراضات را حداقل ۲۰۸ نفر عنوان کرده و وب‌سایت کلمه، کشته‌ شدن حداقل ۳۶۶ نفر در اعتراض‌های اخیر ایران  را «موثق» اعلام کرده است.

امین انصاری فر، پدر فرزاد انصاری فر گفت: “فرزاد متولد اسفند ۱۳۷۰ بود، اولین پسر من و یک بچه سالم، کارکن و خوبی بود که هیچ مشکلی با هیچ کسی نداشت. کاشی کار بود و سرش در لاک خودش بود و کاری به هیچ احدی و هیچ کسی نداشت. در اعتراضات هم اصلا نبود و بچه مرا بی گناه زده اند. آنها که جلو بودند خراب می کردند آتش می زدند یکی از آنها را هم نزده اند اما بچه مرا که تماشاگر بوده یا گذری بوده و خیلی عقب تر از این جریانات و محل آشوب بوده زده اند.”

پدر فرزاد انصاری فر گفت: “ما واقعا وضعیت خوبی نداریم. حال ما خوب نیست و من دنبال شکایت هستم که فقط و فقط بی گناهی بچه ام را ثابت کنم چون بچه ام سر کار بوده و ساعت یک تعطیل کرده بیاید خانه از پشت سر تیر خورده. اینکه چه کسی زده نمی دانم اما من می خواهم قاتل پسرم معرفی شود هر شخصی که باشد و بی گناهی بچه ام ثابت شود.”

آقای انصاری فر گفت که به خانواده او گواهی فوت پسرش را نداده اند: “به ما گواهی فوت نداده اند. گلوله از پشت سر به سر پسرم خورده و از بالای ابرویش بیرون آمده و در پی گیری های ما فقط گفتند که گلوله از نوع اسلحه کلاش بوده یعنی کلاشینکف.”

به گزارش خبرنامه ملی ایرانیان به نقل از کمپین حقوق بشر در ایران؛ امین انصاری فر، پدر فرزاد انصاری فر از جانبازان جنگ ایران و عراق است و ترکش های زیادی از این جنگ بر تن و جانش مانده است.او گفت: “من برای مملکت ام، سلامتی ام را داده ام و الان نمی دانم چه باید بگویم. فرزاد در فلکه شیراز که نزدیک خانه هم است از پشت سر تیر خورده و البته فقط فرزاد هم نبوده من اطلاع دارم که دو برادر هم بودند که آنها هم همان جا تیر خورده اند. وقتی از پسرم خبری نشد و برنگشت رفتم توی همان منطقه که درگیری بوده و گفتند تیراندازی شده، دوستان فرزاد خبر دادند که فرزاد گلوله خورده و روز بعد که من رفتم پزشکی قانونی گفتند که پیکر فرزاد را به اتفاق آن دو برادر به اهواز منتقل کرده اند. برای تحویل پیکر بچه ام اذیت ام نکردند. پول نگرفتند و تعهد هم نگرفتند و خیلی هم همکاری کردند. پیکر را خودشان از اهواز برگرداندند به بهبهان و تحویل ما دادند. هیچ توضیحی هم به ما ندادند جز اینکه گلوله از نوع اسلحه کلاشینکف بوده.”