پاکسازی پارک چیتگر توسط ژاپنی‌های مقیم تهران؛ به همراه تصاویر

0
211

رفتگران طبیعت ، گروهی داوطلب که از خردادماه ۱۳۹۱ با هدف پاک‌سازی طبیعت ایران ، فعالیت خود را آغاز کرده، هزار و چهارصد و پانزدهمین برنامه‌ی خود را با شرکت ۲۰ نفر از دانش‌آموزان و آموزگاران مدرسه ژاپنی‌های مقیم تهران به پاک‌سازی پارک چیتگر اختصاص داد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، رفتگران طبیعت ، گروهی داوطلب که از خردادماه ۱۳۹۱ با هدف پاک‌سازی طبیعت ایران ، فعالیت خود را آغاز کرده، هزار و چهارصد و پانزدهمین برنامه‌ی خود را با شرکت ۲۰ نفر از دانش‌آموزان و آموزگاران مدرسه ژاپنی‌های مقیم تهران به پاک‌سازی پارک چیتگر اختصاص داد.

این برنامه که روز دوشنبه (۲۰ مهر-۱۲ اکتبر) برگزار شد در عین حال ، صد و پنجاه‌ و ششمین برنامه‌ی این گروه در استان تهران بود . صفحه‌ی فیسبوک “رفتگران طبیعت” در گزارش کوتاهی در این ارتباط نوشته است : «بچه‌های ژاپنی کمی هم فارسی بلد بودند و به زبان فارسی خود را معرفی کردند و در کل خیلی با نظم و انضباط و دوست‌داشتنی بودند» .

به نوشته‌ی این صفحه ، این برنامه به درخواست مسوولان مدرسه ژاپنی‌های مقیم تهران انجام شد و ۶ نفر از اعضای گروه “رفتگران طبیعت” هم در آن شرکت داشتند . هم‌چنین این گروه از یک کارخانه بازیافت مواد پلاستیکی در منطقه‌ی شهریار نیز بازدید کردند.