وین دیزل اسم فیلم بعدی «سریع و خشمگین» را اعلام کرد

0
284

وین دیزل از چهره‌های مشهور مجموعه فیلم‌های «سریع و خشمگین» ضمن بزرگداشت یاد پل واکر همکار فقیدش در این مجموعه، اسم قسمت بعدی را لو داد.

 پس از اکران هفت فیلم محبوب و پرفروش که پر است از صحنه‌های اتومبیلرانی و زد و خورد مردانه، وین دیزل با حضور در مراسم جوایز منتخب جوانان که یکشنبه شب برگزار شد، به پل واکر ادعای احترام کرد و در سخنانش گفت دختر نوجوان او «میدو»، همه امید ما برای ادامه کار در ساخته شدن این فیلم بود تا یک بار دیگر او را بر پرده‌های نقره‌ای داشته باشیم.

وین دیزل در میان حرف‌هایش ضمن اسم بردن از قسمت‌های مختلف این مجموعه از فیلم «سریع ۸» هم نام برد که گمان می رود باید اسم قسمت بعدی این فیلم باشد.

در حالی که قسمت‌های قبلی با عنوان «سریع و خشمگین» خوانده می‌شد و قسمت هفتم با عنوان «خشمگین ۷» ساخته شد، حالا به نظر می‌رسد قسمت هشتم احتمالا باید «سریع» را از عنوان‌های قبلی وام گرفته باشد.

فیلم جدید سال ۲۰۱۷ به سینماها می‌رسد و آنچه تاکنون درباره آن دانسته می‌شود این است که دوین جانسون، میشل رودریگز، لوداکریس و تیرس از بازیگران آن هستند. پل واکر و جودانا بریوستر همسر شخصیت پل واکر، در انتهای فیلم هفتم بازنشسته شدند و مسیری جداگانه را در پیش گرفتند.  

دیزل قبلا گفته بود که با پل واکر درباره فیلم زیاد حرف می‌زدند و او درباره قسمت بعدی گفته بود که می شود آن را «F۸» یا «فیت» (به معنی سرنوشت) نامید.

به گزارش مهر به نقل از آسوشیتدپرس،۱۴ آوریل ۲۰۱۷ زمان اکران قسمت هشتم این مجموعه تعیین شده است.