ویشکا آسایش با فتح قله دماوند رسما کوهنورد شد

0
440

به کوه نمی روم که از خودم قهرمان بسازم!

 ویشکا آسایش را هم از این پس می توان یک ورزشکار حرفه ای نامید.

ویشکا آسایش هنرپیشه با سابقه سینما و تئاتر ایران که نقش های به یادماندنی او در سریال امام علی، ساحره ، گل یخ و ورود آقایان ممنوع را به یاد دارند حالا تجربه یک ورزش حرفه ای را هم دارد.

او صبح یکشنبه همراه بااعضای یک تیم حرفه ای کوهنوردی در صعود به قله دماوند ، بلندترین قله کشورمان صعود کرده و می خواهد از این پس به صورت حرفه ای این رشته ورزشی را ادامه دهد.

آسایش در این باره می گوید:« سراغ کوهنوردی نرفتم که ماجراجویی کنم یا از خودم قهرمان بسازم. کوهنوردی خیلی برایم جدی‌ا ست. اصلااین تجربه جدید را شوخی نمی‌گیرم. بدون حرف پیش،برنامه‌ام این است که هفته‌ای یکبار به طور حرفه‌ای کوهنوردیرا دنبال کنم.

دیگران رانمی‌دانم اما من خودم دوست دارم مدام از آن چیزی که هستم یکی دو قدم جلوتر بروم چون دیگر بازیگری صرف، راضی‌ام نمی‌کند. یعنی دیگر بعداز بازی در یک نقش ،حس نمی‌کنم کار شاقی انجام داده‌ام یا مثلا موفقیت ها دراین عرصه برایم کافی نیست.»

13-9-17-1826photo-(3)

 به گزارش خبرآنلاین؛ هیجان صعود به بام ایران این قدر برای ویشکا آسایش زیاد بوده که می گوید:«دلم می خواهد کاری را که خیلی دوستش دارم دنبال کنم. ا

گر کاری را شروع می کنم ، تفریحی نباشد. یکسری از کارها برایم جدی است و خودم را مجبور می کنم درآنها به حد حرفه‌ای برسم. کلا هرچه کار سخت تر باشد برای من جذابیت بیشتری دارد. دوست دارم سختی بکشم و محدودیت هایم را بشکنم.»