ويل اسميت دوباره روی موفقيت را ديد

0
247

ويل اسميت كه در چند فيلم اخيرش با موفقيت فاصله زيادي گرفته بود، با فيلم‌ «فوكوس» روز جمعه، فيلم اول باكس آفيس شد.

وي در فيلم رمانتيك «فوكوس» با مارگوت رابي همبازي شده و اين فيلم در اولين روز اكرانش موفق شد تا ۲۲ ميليون دلار بفروشد و فيلم اول باكس آفيس جمعه در آمريكاي شمالي شود.

به اين ترتيب ويل اسميت موفق شد تا به سادگي آن هم تنها پس از دو هفته از اكران فيلم «۵۰ طيف خاکستری»، آن را از مكان اول خارج كند.

فيلم جديد ويل اسميت از كمپاني برادران وارنر اولين فيلم اسميت پس از بازي ناموفقش در فيلم «پس از زمين» محصول سوني بود؛ فيلمي پرهزينه كه تابستان ۲۰۱۳ اكران شد. «فوكوس» فيلمي خيلي كوچك‌تر و جمع و جورتر است كه با بودجه ۵۰ ميليون دلاري ساخته شده است.  

اين فيلم به كارگرداني گلن فيكارا و جان ركوا همزمان با آمريكا در شماري از كشورهاي ديگر نيز اكران شده است. داستان اين فيلم درباره مردي است كه كارش كلاهبرداري است و مي‌خواهد ميلياردري اسپانيايي را فريب بدهد. اما او در اين مسير با زني كلاهبردار روبه رو مي شود كه نقشش را مارگوت رابي بازي كرده كه اولين بار در فيلم «گرگ وال استريت» جلوي دوربين رفت.

اين فيلم كه با درجهR  مجوز نمايش دارد، در ۳۳۲۳ سالن سينما اكران شده و انتظار مي‌رود بتواند موفقيتش را ادامه بدهد.

از هم اكنون اعتراض‌هايي نژادي پيرامون اين فيلم شروع شده و آن مبني بر اين است كه هاليوود تاكنون تلاش كرده از ايجاد ارتباط بين سفید و سياه خودداري كند و گرچه فيلم «باديگارد» با بازي ويتني هيوستون و كوين كاستنر نمونه‌اي محدود از چنين فيلمي بود، اما رابطه مردي سياه با زني سفيد تاكنون تقريبا ناممكن و حتي ممنوع بوده است.

ويل اسميت گفته است از فيلم «پس از زمين» درس گرفته و فهميده كه نبايد تنها به شادي در فيلم توجه كرد. در آن فيلم او با پسرش جيدن همبازي شد و تنها در آمريكاي شمالي ۶۰.۵ ميليون دلار فروش كرد. در حالي كه فيلم با هزينه ۱۳۰ ميليون دلاري ساخته شده بود. فروش خارجي فيلم كه ۱۸۳ ميليون دلار بود، به سازندگانش كمك كرد.

به گزارش مهر به نقل از هاليوود ريپورتر، ويل اسميت با ۲۱ فيلمي كه بازي كرده فروشي ۲.۷ ميليارد دلاري را تجربه كرده است.

ویلارد کریستوفر «ویل» اسمیت جونیور (به انگلیسی: Willard Christopher “Will” Smith, Jr) ‏ (زاده ۲۵ سپتامبر ۱۹۶۸) که با نام ویل اسمیت شناخته می‌شود، بازیگر، خواننده هیپ هاپ، دوبلور و همچنین تهیه کنندهٔ آمریکایی است. او آثار قدرتمندی نیز در تلویزیون داشته است. در ماه آوریل ۲۰۰۷ هفته نامه نیوزویک از او به عنوان قدرتمندترین بازیگر هالیوود یاد کرد. وی چهار بار نامزد جایزه گلدن گلوب، دو بار جایزه اسکار و یک بار نیز برنده جایزه گرمی شده است.