وضعیت وخیم یک درویش زندانی در اثر بیماری کلیوی در زندان عادل آباد

0
606

وضعیت محمدعلی دهقان از دراویش گنابادی محبوس در زندان عادل آباد شیراز وخیم گزارش شده است به طوری که باید برای انجام روند درمانی به بیمارستان منتقل شود.

محمدعلی دهقان از دراویش ساکن کوار که از خردادماه سال جاری در زندان عادل آباد محبوس می‌باشد از کلیه درد شدید رنج می‌برد و باید برای انجام روند درمان به بیمارستان متنقل شود؛ طی ملاقات با خانواده خویش از عدم رسیدگی پزشکی و عدم توجه مسئولان به درخواست وی برای انتقال به مراکز درمانی خبر داده است.

به گزارش خبرنامه ملی ایرانیان از مجذوبان نور؛گفتنی است وضعیت این زندانی عقیدتی با عدم رسیدگی و ضرب و شتم وی نیز در هفته ی گذشته هنگام یورش ماموران حفاظت اطلاعات به بند عبرت وخیم تر شده است.

هفته ی گذشته مجذوبان نور گزارش داده بود؛ کسری نوری مدافع حقوق دراویش گنابادی٬ محسن اسماعیلی، سیدابراهیم بهرامی، محمدعلی صادقی و محمدعلی دهقان از دراویش ساکن کوار که همگی در بند عبرت زندان عادل آباد شیراز محبوس هستند مورد ضرب و شتم شدید توسط مامورین یگان حفاظت اطلاعات زندان قرار گرفته و ریش و سبیل آن‌ها به زور تراشیده شده است.

لازم به ذکر است باتوجه به اینکه این درویش نیز قبلا سابقه چنین بیماری را نداشته٬ مسئولیت هر گونه اتفاقی برای این زندانی عقیدتی متوجه مسئولین زندان خواهد بود.