وضعیت وخیم جسمی زندانی سیاسی ارژنگ داودی و انتقال وی به بیمارستان

0
177

بنابه گزارشات رسیده زندانی سیاسی محکوم به اعدام ارژنگ داودی به دلیل افت فشار خون و وضعیت حاد جسمی در سلول انفرادی زندان گوهردشت کرج به زمین خورد و از ناحیه سر آسیب دید  که به بیمارستان خارج از زندان منتقل گردید.

صبح  چهارشنبه ۲۱ آبان ماه زندانی سیاسی ارژنگ داودی در سلول انفرادی بند ۵ زندان گوهردشت کرج دچار افت شدید  فشارخون  شد و به زمین خورد که در اثر آن سر وی بشدت آسیب دید. وی ابتدا به بهداری زندان و بعد از ساعتها به بیمارستان خارج از زندان منتقل گردید.گزارشها حاکی از آن است که به سر وی آسیب جدی  وارد شده است.

 

لازم به یادآوری است که زندانی سیاسی ارژنگ داودی  از روز یکشنبه ۱۸ آبان ماه در اعتراض به رفتارها و فشارهای غیرانسانی  و انتقال به سلولهای انفرادی بند ۵ زندان گوهردشت کرج دست به اعتصاب غذا زده است.

به گزارش خبرنامه ملی ایرانیان از فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ، انتقال زندانی سیاسی ارژنگ داودی به سلولهای انفرادی و وادار کردن وی   به اعتصاب غذا و ایجاد چنین شرایط وخیم جسمی برای وی را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار اقدامات عملی برای پایان دادن به جنایت علیه بشریت رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای در ایران   است .

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران

۲۱ آبان۱۳۹۳ برابر با۱۲  نوامبر۲۰۱۴