وضعیت نقل و انتقالات لیورپول؛ خریدها و فروش های احتمالی

0
395

لیورپول در آخرین دیدار دوستانه خود بامداد پنجشنبه در ورزشگاه یانکی نیویورک به مصاف اسپورتینگ لیسبون رفت و به تساوی 2-2 با این تیم پرتغالی رضایت داد. 

اما یکی از بازیکنان درخشان اسپورتینگ در این مسابقه، ادریسا دومبیا هافبک 21 ساله و ساحل عاجی این تیم بود که با پیراهن شماره 98 بازی را از ابتدا آغاز کرد و توجه لیورپولی ها را به خود جلب کرد. نشریه پرتغالی رکورد نیز در صفحه نخست خود به این موضوع اشاره کرده و گفته یورگن کلوپ عملکرد دومبیا را در نظر گرفته است. البته به نظر می‌رسد هرگونه تلاش احتمالی برای جذب دومبیا برای آینده باشد و احتمال آن که پیشنهادی در این تابستان ارائه شود، بسیار کم است. 

در بین خبرهای رسیده، مکس کروزه مدعی است که قبل از پیوستن به فنرباحچه، پیشنهادی از لیورپول را رد کرده است.

به گزارش لیورپول اکو، این مهاجم ۳۱ ساله در پایان فصل گذشته به عنوان بازیکن آزاد از وردربرمن جدا شد. با وجود این که گزارش‌ها حکایت از این داشتند که یورگن کلوپ برای گذاشتن فرصت بیشتر در اختیار دیووک اوریگی و رایان بروستر از امضای قرارداد با کروزه منصرف شده است، خود این بازیکن چیز دیگری می‌گوید.

درهای لیورپول به روی کوتینیو بسته شد

در همین حال، یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول به هواداران لیورپول هشدار داد که منتظر بازگشت فیلیپه کوتینیو به این تیم نباشند.

کلوپ به ESPN گفت: برگشتن کوتینیو غیرممکن است. همانطور که گفتم او توانایی ارتقای سطح بازی هر تیمی را دارد که این شامل تیم ما هم می‌شود اما من واقعاً امیدوارم که کوتینیو بتواند یک بار دیگر شانسش را در بارسلونا امتحان کند. شاید هم امتحان کرده و به نتیجه هم رسیده باشد. ما با هم ارتباط داریم اما آنقدر به یکدیگر نزدیک نیستیم که دقیقاً بدانم الان چگونه کار می‌کند. این چیزهایی که درباره‌اش می‌شنوید فقط خبرهای روزنامه‌هاست و از این جور چیزها. اگر همه چیزهایی که روزنامه‌ها می‌نویسند درست بود که باید حیرت کرد. اگر این داستان چیزی شبیه آنچه که آنها درباره من می‌نویسند باشد، می‌گویم که کوتینیو کاملاً در بارسلونا خوشحال است و می‌خواهد یک قرارداد جدید 6 ساله یا بیشتر ببیندد.

نیوکاسل و استون ویلا به دنبال این هستند تا لیورپول را جهت واگذاری هری ویلسون به خود قانع کنند.

اسکای گزارش می‌دهد: مذاکرات با این دو باشگاه لیگ برتری در مقاطع ابتدایی قرار دارد و آن‌ها حاضرند این بازیکن را به صورت قرضی یا دائمی به خدمت بگیرند. با این حال قرمزها قصد ندارد ویلسون را به تیم دیگری قرض دهند؛ اما اگر این بازیکن ۲۲ ساله بر جدایی اصرار ورزد، یورگن کلوپ مشکلی با رفتن او نخواهد داشت. لیورپول برای ملی پوش ولزی ۲۲ ساله خود طلب ۲۰ میلیون پوند خواهد کرد ولی گفته می‌شود آن‌ها با پیشنهادی ۱۵ میلیون پوندی که با برخی پاداش‌ها به ۲۰ میلیون پوند افزایش پیدا کند هم مشکلی نخواهند داشت. 

قرار است لیورپولی‌ها پس از بازگشت از تور آمریکا درباره‌ آینده ویلسون تصمیم گیری کنند.