وضعیت نقل و انتقالات رئال مادرید؛ خریدها و فروش های احتمالی

0
420

پس از «براهیم دیاز»، «فرلاند مندی» و «مارکو آسنسیو»، مصدومیت «لوکا جوویچ» که در دقیقه 28 شکست تاسف بار رئال مقابل اتلتیکو  برای مرد صربستانی رقم خورد،  وی را به چهارمین مصدوم این تیم بدل کرد.

خسوس وایخو با قرارداد یک ساله قرضی به باشگاه ولورهمپتون انگلیس پیوست. مدافع اسپانیایی فصل گذشته 7 بازی برای رئال انجام داد. 

وی در تیم‌های زاراگازا و اینتراخت فرانکفورت نیز قرضی بازی کرده است. پنج شنبه نیز سبایوس، هافبک رئال با قراردادی قرضی راهی آرسنال شد.

این روزها نیز کسی نیست که خبر نداشته باشد زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید علاقه زیادی به جذب پل پوگبا، ستاره فرانسوی یونایتد توسط رئال دارد اما فلورنتینو پرز که تا اینجا چیزی در حدود 300 میلیون یورو خرج خرید بازیکنان جدید کرده نسبت به این انتقال تمایل چندانی ندارد. اما حالا شبکه ESPN در گزارشی اختصاصی و به نقل از منابع نزدیک به باشگاه رئال می‌گوید انتقال پوگبا امسال تابستان انجام خواهد شد.

نیمار بعد از تنها دو فصل حضور در پاری سن ژرمن، مایل است هر طور شده از این باشگاه جدا شود. در هفته های گذشته بارها اخباری در مورد بازگشت او به بارسلونا منتشر شد اما مدیران باشگاه کاتالانی تمایلی برای خرید دوباره این ستاره برزیلی با مبلغی نزدیک به مبلغی که او را به پی اس جی فروخته بودند، ندارند.

در چنین شرایطی، ایندپیندنت ادعا کرد که پاریسی ها به باشگاه رئال مادرید اطلاع داده اند که حاضرند گرت بیل را با نیمار معاوضه کنند و مبلغی نیز برای این جابجایی دریافت کنند تا تفاوت رقم انتقال این دو بازیکن جبران شود؛ پیشنهادی که مطمئنا رئالی ها از آن استقبال خواهند کرد؛ به شرطی که مبلغ درخواستی پاریسی ها خیلی نجومی نباشد.