وزیر سابق اطلاعات: ام‌ای۶ پشت صحنه اسیدپاشی‌های اصفهان قرار داد!؟

0
167

حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات گفته که سازمان اطلاعات خارجی بریتانیا (ام آی ۶) پشت پرده اسید‌پاشی‌های اصفهان قرار دارد تا مانع تصویب طرح امر به معروف و نهی از منکر در مجلس شود.

مصلحی اظهار کرده در بررسی‌هایی که انجام داده به این نتیجه دست یافته و اسید‌پاشی‌های اخیر در اصفهان را «توطئه‌ای هماهنگ» میان برخی داخلی‌ها با خارجی‌ها می‌داند.

به گزارش دیگربان؛ وزیر سابق اطلاعات افزود ام آی ۶ پشت صحنه شکل‌گیری فضای «سنگین رسانه‌ای» درباره اسید‌پاشی‌ها است و حواس نهاد‌های امنیتی باید به این مسئله باشد.

در دو هفته اخیر همسو با حیدر مصلحی گروهی از محافظه‌کاران تندرو اسید‌پاشی‌ها را اقدامی از سوی معترضان به نتیجه انتخابات سال ۸۸ و یا سرویس‌های جاسوسی غرب اعلام کرده‌اند.

به گزارش خبرنامه ملّی ایرانیان، وزیر سابق اطلاعات با اشاره به ارتباط دادن موضوع اسیدپاشی اصفهان با موضوع امر به معروف توسط رسانه‌های معاند، گفت: به عنوان مثال وقتی طرح امر به معروف و نهی از منکر به مجلس می رود، ناگهان معضلی به نام «اسید پاشی» راه می اندازند و فضای رسانه‌ای دنیا را وارد عمل می کنند.

مصلحی تصریح کرد: با بررسی هایی که ما انجام دادیم، دریافتیم که یک توطئه طراحی شده داخل و بیرون مشترک باهم است که در این شکی نیست.

وی اضافه کرد: پس از 34 سال که فریاد همه بلند است و سخنان امام و مقام معظم رهبری بوده که باید امر به معروف و نهی از منکر قانون شود و برای اینکه این موضوع را بشکنند، یک دفعه اتفاق اصفهان رخ می دهد.