وزیر اطلاعات دولت احمدی نژاد: برگزاری کنسرت در شهرهای کوچک یعنی دشمن در این شهر‌ها نفوذ داشته است

0
158

وزیر سابق اطلاعات گفت: دشمن زمانی که در مسائل مختلف کشور نفوذ می‌کند ردی برجای نمی‌گذارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه خراسان، حیدر مصلحی روز ۲۹ بهمن ماه در دومین همایش سفیران فرهنگی کمیته امداد که در مجتمع آیه‌ها برگزار شد، با بیان اینکه تمام حرکات شیطان با مقوله نفوذ پیش می‌رود، اظهار کرد: دشمن بنا دارد تا در تمام عرصه‌های انقلاب و نظام نفوذ کند و رهبر معظم انقلاب در این رابطه هشدار داده بودند.

وی با اشاره به انواع نفوذ، عنوان کرد: نفوذ موردی اولین نوع نفوذ است که در طی آن ترور فیزیکی انجام می‌شود، دانشمندان هسته‌ای ایران توسط موساد با این نوع ترور به شهادت رسیدند.

وزیر سابق اطلاعات ادامه داد: نوع دیگر این نفوذ ترور شخصیتی افراد معتمد یک جامعه است، دشمن برای ترور شخصیتی افراد مختلف سرمایه‌گذاری‌های قابل توجه‌ای انجام می‌دهد، در این نوع ترور گاهی اطراف شخصیت‌های انقلابی کسانی را قرار می‌دهند که آنان را از آرمان‌ها و باور‌هایشان دور کنند.

وی افزود: افکار، باور‌ها و آرمان‌ها مواردی هستند که در جنگ نرم مورد حمله دشمن قرار می‌گیرند. بسیاری از شخصیت‌های حوزه و دانشگاه که از اندیشمندان دوره خود بودند به این دلیل که دشمن بر آنان نفوذ فکری پیدا کرد از آرمان‌های خود دور شدند.

وزیر سابق اطلاعات خاطرنشان کرد: یکی از سازمان‌های اطلاعاتی انگلیس ماموریت دارد بر روی مذاهب مختلف کار کند، این سازمان اطلاعاتی در هر مذهب مجموعه‌ای را سازماندهی کرده است انجمن حجتیه در مذهب شیعه از مجموعه‌های تحت حمایت این سازمان است متاسفانه برای نفوذی که تغییر فکری ایجاد می‌کند نمی‌توان با دستگیری کاری انجام داد.

مصلحی با اشاره به اقدامات بعدی نفوذ موردی، گفت: در قدم بعدی دشمن سعی می‌کند افراد را از طریق به قدرت رساندن کنترل کند، در انتخابات مجلس اگر حواسمان جمع نباشد و به بیانات مقام معظم رهبری توجه نکنیم بسیاری از افراد که حتی شورای نگهبان نمی‌تواند از آنان سابقه بدی پیدا کند برای پیش‌بردن اهداف دشمن به مجلس وارد می‌شوند.

وی تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های اصلی نفوذ این است که دشمن هیچ ردی از خود بر جای نمی‌گذارد، متاسفانه امروز در انتخابات مجلس دشمن حضوری فعال دارد همان‌طور که اوباما مطرح کرده آمریکا قصد داشته تحریم‌ها در لحظاتی برداشته شود که بتواند از انتخابات مجلس بهره‌برداری کند و نیروهای پایبند انقلاب به مجلس راهی نداشته باشند.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه نفوذ جریانی دومین نوع نفوذ است، عنوان کرد: در این دو نوع نفوذ شبکه‌سازی داخل مردم انجام می‌شود، تغییر باور‌ها، آرمان‌ها، ‌نگاه و تغییر سبک زندگی از جمله اقداماتی است در این نوع نفوذ اتفاق می‌افتد.

مصلحی ادامه داد: یکی از هنرمندان در جشنواره فیلم فجر به این موضوع معترض شده بود که چرا آثاری که موضوع آن‌ها جنگ سوریه بوده در لیست پخش جشنواره قرار نگرفته‌اند.

وی با اشاره به ویژگی‌های این نوع نفوذ، خاطرنشان کرد: پول و جاذبه جنسی دو موضوع اصلی در این نوع نفوذ هستند، به عنوان مثال برگزاری کنسرت در شهرهای کوچک بدین معنی است که متاسفانه دشمن در این شهر‌ها نفوذ داشته است.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه امروز عده‌ای در کشور می‌خواهند بگویند آمریکا دشمن نیست، عنوان کرد:‌ همان طور که رهبری فرموده‌اند آمریکا برای همیشه دشمن خواهد بود، در بودجه این کشور دو میلیارد و ۳۰۸میلیون دلار برای مقابله با انقلاب و ایران در نظر گرفته شده است.

مصلحی با اشاره به اینکه در زمانی که ما تحریم بوده‌ایم بسیاری از ماشین‌های خارجی به ایران وارد شده است، تصریح کرد: اگر ایران تحریم است چگونه توانسته پول این ماشین‌ها را پرداخت کند چرا برای اقلامی که مورد احتیاج هستند این اقدامات صورت نمی‌گیرد تا بسیاری از کارگران بیکار نشوند، دشمن برخی از مسائل را طوری طراحی می‌کند تا ایران را به زمین بزند.