لانۀ گنجشک‌های واجا در آلمان، ورود مسئول اطلاعات و عملیات جمهوری اسلامی برای حذف تنها آگاه پایگاه های موشکی به آلمان؛ بخش هفتم

0
3220

همین بس است ز آزادگی نشانه ما

که زیر بار فلک هم نرفت شانه ما

این سلسله نوشتار، اسنادی ست که طی بیست و اندی سال توسط همراهان، همگامان و هم‌اندیشان درونمرزی بدست خبرنامه ملی ایرانیان رسیده است. اسناد حاکی از آنست که نیروهای جمهوری اسلامی سال‌هاست در قالب تاجر، مهاجر، پناهنده و … نفوذ گسترده‌ای در کشورهای اروپایی و بویژه آلمان پیدا نموده و تاکنون هیچ برخورد جدی با آنها صورت نگرفته است.

سخنی با شما:

هنگامی که اعمال و رفتار جانیان و همدستان خارج نشین نظام منحوس اسلامی را بررسی می کنیم به خوبی پی میبریم که چگونه این دلال ها از گروهی تبهکار و آدمکش دفاع نموده و نظام پلیدشان را مظلوم و مورد ستم و چهره هایی معصوم و بیگناه به مردم ایران و جهان معرفی می نمایند. دوروها و فرصت طلبان نفوذی در دولت های خارجی و بویژه اروپائی آنچنان در این سالها سرسپردگی نشان داده و می دهند و راه را در دل آخوندها باز نموده اند که جائی را برای راست قامتان خودشان باقی نگذاشته اند! تنها چیزی که این افراد اندک فرومایه را در ظاهر از شورشیان 57 داخلی متمایز می نماید، نداشتن دمل برجسته ای است که نشانه نمازگزاری فراوان و چسباندن پیشانی به خاک است!

نوکران و فرومایه گان خارج نشین ایرانی و غربیهای خودفروخته و مفت خور با چرب زبانی، تملق و حرامزادگی که خاص این طبقه است همواره در پی گلاه گذاری، کلاه برداری و در حال صورت شرعی دادن به آن بوده و هستند. روشنفکرانی که در این سالهای سیاه میهنمان آزادی را از بین بردند و دموکراسی را در هم کوبیدند، اینقدر دستکم لیاقت نداشتند که مردم ایران را از توطئه هایی که بوسیله عوامل خارجی و گروه انیرانی در کشورهای خارجی صورت می گیرد، آگاه سازند.

در نوشتارهای پیشین اشاره شد به افشاء سند بیت رهبری در خصوص دستور سیدعلی خامنه‌ای مبنی بر تشکیل کمیته ویژه از سوی رئیس جمهور برای حذف مخالفان در خارج از کشور و ورود تیم مخصوصِ مسئول مالی کمیته ویژه ( علی طیب نیا) و مسئول اطلاعات و عملیات ( محمد جواد شریف زاده) به کشور آلمان.

گزارش سرکنسولگری جمهوری اسلامی در هامبورگ

بر اساس گزارش ارسالی از طریق ایمیل سرکنسولگری جمهوری اسلامی در هامبورگ، اشاره شده با توجه به امکاناتی که در اختیار داشتیم تلاش کردیم تا فایلهای تصویری در محل اقامت را پاک کنیم چون متاسفانه یک سهل‌انگاری پیش آمد و از ماسک استفاده نکردم، متاسفانه فقط توانستم وارد سیستم عادی ضبط تصاویر شوم که آنهم بسیار مشکل بود چون اولاً به زبان آشنایی نداشتم و ثانیاً سیستم ضبط، زمان گذاری شده است و DVR سیستم به خطی خارج از شبکه وای فای هتل وصل بود و هیچ راه نفوذی نداشت. تنها قسمتی که توانستم وارد بشوم ضبط تصاویر ورودی بود و حتی داخل لابی و طبقات بر سیستم دیگری استوار بوده و اصلاً راه ورود ندارد . متاسفانه استفاده احیاناً همزمان از چند خط متصل به اینترنت وجود دارد که واحدهای اداری و خدماتی را پوشش می‌دهد و محل ذخیره یا DVR حتماً بایستی جایی بیرون از محل عبور و مرور و در قسمت اداری باشد که تحت هیچ شرایطی امکان راه یابی به آن مقدور نیست.

در گزارش حاج حمید ذکر شده در قسمت پذیرش دو راه برای تردد پرسنل هست که یکی دقیقاً پشت میز پذیرش و دیگری دری خاص است که پرسنل باید حتماً با وارد کردن کارت و رمز از آن تردد نمایند. مجدد محمد جواد در ایمیل خود بخاطر اشتباه کاملا سهوی بدلیل عدم استفاده از ماسک عذرخواهی می نماید.

با مطلبی تازه تا ساعتی دیگر ما را همراه باشید..