ورود آرنولد شوارتزنگر به جمع زامبی‌ها..

0
574

آرنولد شوارتزنگر هم قرار است وارد دنیای زامبی‌ها شود و در فیلم “مگی” بازی کند و البته کار تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشته باشد.

به گزارش  مهر به نقل از ورایتی، این فیلم توسط هنری هابسون کارگردانی و کار فیلمبرداری و تهیه فیلم در فصل پاییز شروع می شود.

این پروژه که بر اساس فیلمنامه جان اسکات ساخته می شود، در زمانی اتفاق می افتد که ویروس مرده‌های متحرک در سراسر کشور پخش شده است.

Arnold Schwarzenegger plays 'sheriff' and pulls over 'Mario Lopez' in skit for TV show 'Extra' in LA

شوارتزنگر که به تازگی برای بازی در قسمت پنجم فیلم “ترمیناتور” قرارداد امضا کرده، در این فیلم نقش پدری را بازی می کند که قصد دارد به دخترش کمک کند تا به آرامی با پروسه تبدیل شدن به یک زامبی کنار بیاید.

به نظر می رسد بعد از هفت سال فرماندار کالیفرنیا بودن شوارتزنگر به هیچ قصد ندارد مسیر حرفه‌ای بازیگری اش را آرام‌تر کند.

او در ماه اکتبر در فیلم “نقشه فرار” لاینزگیت دیده خواهد شد و در ماه ژانویه هم در فیلم دیوید آیر یعنی “ده” بازی می کند. علاوه بر بازی در قسمت بعدی “ترمیناتور” که قرار است در یک چهارم اول سال آینده شروع به کار کند، شوارتزنگر در قسمت سوم فیلم “یک بار مصرف‌ها” و فیلم “تلمبه” که سریالی درام در شبکه شوتایم است نیز دیده می شود.

کمپانی های سیلور ریل و لوتوس انترتینمنت به همراهی سیلورلاینینگ مدیا و گلداستار فیلم، در فیلم “مگی” سرمایه‌گذاری می کنند.

کلویی مورتز سال گذشته در حال مذاکره برای بازی در نقش دختر شخصیت اول بود اما به دلیل مشکلات به وجود با برنامه زمانی نتوانست در این فیلم بازی کند.