وحید هاشمیان؛ بخواهم به ایران بیایم سرمربی می‌شوم نه دستیار

0
259

با تراکتور مذاکره نکردم..

سرمربی پیشین تیم فوتبال هالستنبک رلینگن آلمان هرگونه مذاکره در خصوص حضور روی نیمکت تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به عنوان دستیار دوم مجید جلالی را تکذیب کرد.

 سایت باشگاه تراکتورسازی سه‌شنبه شب خبر داد که مجید جلالی پس از امضای قرارداد رسمی با باشگاه تراکتورسازی تبریز، از جلال چراغپور و وحید هاشمیان به عنوان دستیاران احتمالی خود در این تیم یاد کرد.

وحید هاشمیان در خصوص انتشار خبری مبنی بر حضورش روی نیمکت تراکتورسازی به‌عنوان دستیار دوم مجید جلالی اظهار داشت: آقای جلالی استاد و دوست من است و من همواره برای ایشان احترام بسیاری قائل هستم. باشگاه تراکتورسازی نیز باشگاهی بزرگ با هوادارانی پرشور است، اما باید بگویم، هیچگونه مذاکره‌ای در این خصوص صورت نگرفته است.

وی که با سایت اختصاصی خود(مجله اینترنتی جهان و ورزش) گفتگو می‌کرد، ادامه داد: تا یک سال آینده برنامه‌ای برای حضور در ایران و مربیگری در لیگ کشور ندارم و اگر قرار باشد در ایران فعالیت مربیگری داشته باشم، حتما به‌ عنوان سرمربی روی نیمکت یکی از تیم‌های لیگ برتری خواهم نشست.

سرمربی پیشین تیم فوتبال هالستنبک رلینگن آلمان در خصوص این خبر اظهار داشت: از روز دوشنبه به هانوفر آمده‌ام تا در کلاسی 6 روزه که درخصوص بدنسازی مدرن زیر نظر استادان بزرگی برگزار می‌شود، شرکت کنم. فعلا درگیر این کلاس‌های فشرده هستم و می‌خواهم در این زمینه نیز دانش‌آموزی کافی و لازم داشته باشم.

هاشمیان همچنین گفت: این کلاس، کلاسی پیشرفته در خصوص بدنسازی، جدیدترین موارد در مورد علم تغذیه، سنجش مدرن میزان آمادگی جسمانی بازیکنان و چندین موضوع دیگر است که تا روز شنبه ادامه خواهد داشت.

مهر