واکنش چهره‌های فرهنگی و هنری به حملات تروریستی در پاریس

0
135

در حالی که جهان در شوک حملات انتحاری دیشب به پاریس به سر می‌برد، چهره‌های مشهور از طریق توییتر دلشکستگی خود را از این ماجرا ابراز کردند.

بازیگران و کارگردان‌ها، سیاستمداران، ورزشکاران، موسیقیدان‌ها و دیگر چهره‌های صنعت سرگرمی با پیام‌های توییتری خود با کشته شدگان در حمله تروریستی به سالن کنسرت پاریس و دیگر نقاط این شهر، ابراز همدردی کردند.

بیشترین کشته‌های حملات انتحاری دیشب پاریس در سالن کنسرتی رخ داد که جمع زیادی در آن به تماشای کنسرت «ایگلز اف دت متال» نشسته بودند.

در حال که هنوز آمار دقیقه کشته شدگان روشن نیست گفته می شود حداقل  ۱۰۰ نفر از مردم پاریس در این حملات انتحاری جان باخته‌اند.

گیلرمو دل تورو کارگردان مکزیکی، کریس پرت بازیگر مشهور آمریکایی، جرد لتو بازیگر برنده اسکار، یو ۲ گروه موسیقی، اسنوپ داگ خواننده، الیشیا کیز خواننده، جاستین تیمبرلیک، کیتی پری خواننده، کورتنی کارداشیان از صنعت مد، پیت دیویدسون کمدین آمریکایی، ویکتوریا جاستیس بازیگر و خواننده، روان بلانچارد طراح انیمیشن، پینک خواننده، کریستیانا میلان خواننده و بازیگر و جاستین بیبر خواننده از جمله چهره‌هایی هستند که در توییتر به این حملات واکنش نشان داده اند.  

برایان کرانستون بازیگر «برکینگ بد» در این باره نوشت: چه اتفاقی دارد می‌افتد؟ تراژدی امروز پاریس همه دنیا را گیج کرده و همه می‌پرسند چه اتفاقی دارد می‌افتد؟ در آرزوی صلح و آرامش…

ران هاوارد کارگردان آمریکایی نیز نوشت: تراژدی پاریس . دلشکستگی در شهری که همه عاشقش هستیم. فکر ما با قربانیان و خانواده‌هایشان است…

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، بن کارسون جراخ مغز و اعصاب آمریکایی که از منتقدان دونالد ترامپ و خود ترامپ که از چهره‌های جمهوریخواه نامزد انتخابات ریاست جمهوری است و برنی ساندرز سناتور نیز با مردم پاریس ابراز همدردی کردند.

این حادثه پس از بمب‌گذاری متروی مادرید در سال ۲۰۰۴ مرگبار ترین حادثه اروپا رارقم زد.