واکنش شریعتمداری به خبر توقیف کیهان

0
246

حسین شریعتمداری گفت: از توقیف کنندگان روزنامه کیهان دعوت می کنم که اگر اقدام خود را قانونی و به نفع مصالح ملی کشور می دانند در یک مناظره تلویزیونی شرکت کنند و از اقدامی که انجام داده اند دفاع کنند .

مدیرمسئول روزنامه کیهان در گفتگو با فارس گفت: کیهان را فقط به این جرم توقیف کرده اند که خبر تهدید انصارالله علیه آل سعود و امارات را پوشش داده است و سئوال ما این است که این اقدام مشترک وزارت ارشاد، شورای عالی امنیت ملی و دادستانی تهران، غیر از ارسال پیام حمایت برای رژیم های جنایتکار آل سعود و امارات چه مفهوم دیگری می تواند داشته باشد؟!

شریعتمداری گفت: بنده از دادستان تهران و دبیر شورای عالی امنیت و وزیر ارشاد دعوت می کنم که اگر اقدام خود را قانونی و به نفع مصالح ملی کشور می دانند در یک مناظره تلویزیونی شرکت کنند و از اقدامی که انجام داده اند دفاع کنند. این یک درخواست منطقی است و نباید از پذیرش آن شانه خالی کنند. کیهان برای اثبات قانونی بودن حرکت خود اسناد و دلایل مستحکم و غیر قابل انکاری دارد که به وضوح نشان می دهد اقدام ما دقیقا در جهت مصالح و امنیت ملی بوده است و توقیف کیهان در نقطه مقابل آن است.

مدیرمسئول روزنامه کیهان تصریح کرد: آقایان از شیفتگان امام حسین علیه السلام هستند بنابراین انتظار می رود لااقل به این سئوال پاسخ بدهند که اگر امام حسین علیه السلام حضور داشتند از آل سعود و امارات حمایت می کردند یا از مسلمانان مظلوم یمن ؟! پاسخ این سئوال به وضوح نشان خواهد داد که حق با کیهان است یا کسانی که کیهان را توقیف کرده اند!

شریعتمداری گفت: آقایان می توانند به نظر صریح حضرت امام که یک فرمول منطقی نیز هست مراجعه کنند و اقدام خود را به ارزیابی بنشینند، امام راحل رضوان الله تعالی علیه بارها می فرمودند: اگر دشمنان اسلام و انقلاب از اقدامی که انجام دادهاید حمایت کردند، در حرکت خود شک کنید. آقایان نیم نگاهی به رسانه های دشمنان تابلودار و قسم خورده جمهوری اسلامی بیندازند و ببینند با چه ذوق زدگی از توقیف کیهان حمایت کرده و برای توقیف کنندگان هورا می کشند و با چه کینه عمیقی از کیهان و تیتر ها و نوشته های آن یاد می کنند.

مقاله قبلیتوقیف دو روزه روزنامه کیهان!
مقاله بعدیراسل کرو با فیلمی از زندگی اسطوره استرالیایی دیده می‌شود
پوریا نژادویسی
فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد برنامه برنامه سازی تلویزیون از دانشکده صدا و سیما. کارمند سابق معاونت سیاسی سازمان صدا و سیما ( اداره کلّ اخبار و اطلاعات ) تهیه کننده و کارگردان برنامه‌هایی‌ چون : دختران فراری پارک ملت- مجموعه عاشوراییان- ماجرای ورود گوشت‌های آلوده به کشور- هویت- رنگ و نقش- سیمای خانواده؛ قسمت خانواده و جوان- سازنده اولین فیلم آموزشی در خصوص نحوه چگونگی‌ رأی گیری برای ستاد انتخابات وزارت کشور- فیلم مستند دیدار سفیر کشور ژاپن در ایران از شهر همدان- مجری و خبرنگار مراکز ؛ تهران ؛ کیش ؛ همدان ؛ فارس- مسول پوشش خبری زلزله بم در سال۱۳۸۲- سر تیم خبری جلسات هیات دولت- سر تیم خبری جلسات بیت رهبری- سر تیم خبری سفرهای هیات دولت- عضو تیم خبری سفرهای رهبری- یکی‌ از عکاسان پروژه محرمانه قرار گاه سازندگی خاتم الانبیا در سایت ( قرب نوح )- همکار در برنامه‌های مختلف با عناوین دیگر چون : مشاور ؛ یکی‌ از کارگردانان هنری ؛مشاور مجری طرح ؛ نماینده حراست ؛ ناظر کیفی و پخش و ... **- عضو شورای عالی‌ تحقیق و مبارزه با مواد مخدر در وزارت کشور - عضو هسته مرکزی گزینش کلّ کشور - دبیر کنگره وزرای شهید هیات دولت در ریاست جمهوری - نماینده بنیاد شهید در ستاد کلّ نیروهای مسلح ( سماجا ) ديگر مسئوليت های پوريا نژاد ويسی از اين قرار است: - همکاری با نشريه گل آقا - همکاری کوتاه مدت با روزنامه کيهان در سال ۱۳۷۸ - تهيه کننده ی برنامه پرسش و پاسخ با دختران فراری پارک ملت، که از بخش خبری شبکه دوم تلويزيون جمهوری اسلامی پخش شد - سازنده ی اولين فيلم آموزشی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا - دبير کنگره ی وزراء شهيد هيئت دولت - عضويت در گروه تحقيق مبارزه با مواد مخدر استاندری همدان - نماينده ی فرماندار همدان در اولين دوره ی انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در سال ۱۳۷۷ - سازنده ی فيلم مستند آشورا برای معاونت سياسی استانداری همدان - تهيه کننده و مجری برنامه ی خبری با عنوان "دانشجويان انقلاب چرا؟" برای بنياد حفظ آثار ارزشهای دفاع مقدس - مجری صدا و سيمای استان همدان، تهران و کيش در سال های ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۲ - مسئول پيگيری جلسه ی سخنرانی حسين لقمانيان در همدان - يکی از همکاران مطبوعاتی در رابطه با سفر خامنه ای به همدان - مدير بازرگانی روزنامه ی اعتماد در همدان و ...