واکنش سردار جزایری به خبر خروج جمهوری اسلامی از سوریه

0
277

 سردار سید مسعود جزایری مشاور رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به خبرسازی برخی رسانه‌ها درباره احتمال خروج جمهوری اسلامی از سوریه گفت: جمهوری اسلامی و سوریه دارای روابط عمیقی هستند که تحت تاثیر اقدامات تبلیغاتی هیچ‌کس قرار نمی‌گیرد.

وی افزود: بزرگترین وحشت دولت اسرائیل هم‌مرزشدن با رزمندگان اسلام است و اکنون که این امر تحقق پیدا کرده لذا آمریکا و اسرائیل غاصب خود را به هر دری می‌زنند تا این موقعیت تغییر کند، ولی باید بدانند که این موقعیت تغییر نخواهد کرد.

مشاور رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح تصریح کرد: مستشاران جمهوری اسلامی برخلاف نظامیان آمریکایی و مرتجعین منطقه با درخواست دولت و مردم سوریه در این کشور حضور پیدا کرده‌اند؛ ما در انتظار روز‌هایی هستیم که سوریه و سایر کشور‌های منطقه دورانی بدون نیرو‌های بیگانه مزاحم و دردسرساز را به خود ببینند.

به گزارش تسنیم، سردار جزایری با بیان اینکه دولت اسرائیل آینده روشنی برای خود نمی‌بیند و آمریکا هم چاره‌ای جز ترک منطقه ندارد، تاکید کرد: روابط جمهوری اسلامی و سوریه روابطی دیرینه و استراتژیک است و هر نوع توافقی صرفاً میان دولت جمهوری اسلامی و دولت سوریه صورت خواهد گرفت.