واکنش تهیه کننده “شهران” به انقاد از حجاب مجری

0
310

واکنش تهیه‌کننده برنامه «شهران» به انتقادها از حجاب مجری: «دوستان به اشتباه دیده‌اند.. این لباس یک تیکه از بالا به پایین، همچون مانتوی سارافونی است. حتی روی همان مانتو هم مجری برنامه، لباس دیگری پوشیده و شال از بالا به پایین قرار گرفته که همه قواعد پوشش درست و اصولی اجرا شوند.»

مجری بازیگرِ این برنامه “الهه پرسون” است که با کاراکترها و ری‌اکشن‌های متفاوت، واقعه‌های مختلفِ برنامه را روایت می‌کند. جایی در نقشِ پیرزن ظاهر می‌شود و جایی هم زنِ قجری و دختر بچه‌مدرسه‌ای و راننده تاکسی می‌شود. ساعت 21 شنبه تا سه‌شنبه هر هفته روی آنتن می‌رود. 

الهه پرسون

به گزارش تسنیم مجید فتاحی تهیه‌کننده این برنامه تلویزیونی، در شبکه نسیم “قندون” و “نمای رادیو” را ساخته و کارگردان هنری جشنواره تلویزیونی جام‌جم و شهدای مدافع حرم بوده است. او این روزها تهیه‌کننده “شهران” شبکه پنج سیما است و درباره این اتفاق گفت: دوستان به اشتباه دیده‌اند، ما هیچ‌وقت در پوشش، خارج از عرف عمل نکرده و نخواهیم کرد. خودمان ملزم داریم که این پوشش اسلامی درست و اصولی رعایت شود. این لباس یک تیکه از بالا به پایین، همچون مانتوی سارافونی است. حتی روی همان مانتو هم مجری خانمِ برنامه، لباسِ دیگری پوشیده و شال از بالا به پایین قرار گرفته که همه قواعدِ پوشش درست و اصولی اجرا شوند.