«والدراما» جشنواره «ویسبادن» آلمان را افتتاح می‌کند

0
190

فیلم «والدراما» به عنوان فیلم افتتاحیه بیست و نهمین دوره جشنواره «ویسبادن» آلمان به نمایش در می آید.

 فیلم «والدراما» در دوازدهمین حضور بین المللی خود به عنوان فیلم افتتاحیه بیست و نهمین دوره جشنواره «ویسبادن» آلمان به نمایش در می آید.

این فیلم به کارگردانی عباس امینی و تهیه کنندگی مجید برزگر که اولین حضور خود را در جشنواره جهانی «برلین» تجربه کرد تا به حال در جشنواره مختلفی از جمله بمبئی، کلمبیا، کلن، لندن و … به نمایش گذاشته شده است.

فیلم «والدراما» درباره نوجوانی در آبادان است که به دلیل موهای فری که دارد به کارلوس والدراما بازیکن فوتبال کلمبیایی شباهت دارد و به نام این بازیکن معروف شده است. والدراما به دنبال گرفتن شناسنامه با نام واقعی خود است که بر اثر اتفاقی مجبور به ترک آبادان می شود و به تهران می رود و در این شهر درگیر ماجراهایی می شود.

عوامل این فیلم عبارتند از کارگردان: عباس امینی، نویسندگان فیلمنامه: عباس امینی و حسین فرخزاد، بازیگران: حامد علیپور، نفیسه زارع وحید نفر، مدیر فیلمبرداری: اشکان اشکانی، طراح صحنه و لباس: لیلا نقدی پری، مدیر تولید: مهدی برزگر، طراح گریم: پدرام زرگر، صدا گذار: آرش قاسمی مدیر روابط عمومی تبلیغات: علی زادمهر، مجری طرح: مسعود مهبد، تهیه کننده: مجید برزگر.

به گزارش مهر؛ جشنواره «ویسبادن» اواخر آبان ماه در آلمان برگزار می شود.