واتس، ساراندون و فانینگ «سه نسل» می‌شوند

0
409

سوزان ساراندون، نیومی واتس و ال فانینگ در «سه نسل» که درامی خانوادگی است، ایفای نقش می‌کنند.

سه ستاره سینما متعلق به سه نسل از بازیگران هالیوود قرارداد بازی در فیلم مستقل «سه‌ نسل» (Three Generations) را امضا کردند. به گزارش انترتینمنتت ویکلی، در درام خانوادگی «سه نسل» مشکلات زندگی خانواده‌ای معمولی در نیویورک تصویر می‌شود.

سوزان ساراندون در این فیلم نقش مادر نیامی واتس را بر عهده خواهد داشت که با مشکل اجبار دختر نوجوانش به عمل تغییر جنسیت دست‌و‌پنجه نرم می‌کند. ال فانینگ (بازیگر نوجوان فیلم «شیطان‌صفت») در فیلم «سه‌ نسل» بازیگر نقش دختر نیامی واتس خواهد بود.

فیلم‌نامه «سه‌ نسل» را نیکول بکویث نوشته و خانم گیبی دِلال، فیلم‌ساز و بازیگر 53 ساله اهل لندن این فیلم مستقل را کارگردانی خواهد کرد.

سوزان ساراندون، بازیگر 68 ساله نیویورکی که  اولین بار در پنج سالگی در سریال تلویزیونی «در جست‌و‌جوی فردا» حضور پیدا کرد و حرفه بازیگری را به‌صورت جدی از سال 1971 با بازی در فیلم «جو» آغاز کرده و در دهه‌های بعد در آثاری سینمایی مانند «تلما و لوییز»، «راه رفتن مرد مرده»، «در دره الاه» و «استخوان‌های دوست‌داشتنی»  حضور داشته است، این روزها انیمیشن Hell & Back را به‌عنوان صداپیشه در نوبت اکران دارد و مشغول بازی در  فیلم «روز مادر» است و به زودی در نقش مادر مریلین مونرو در مینی سریال «زندگی مخفی مریلین مونرو» ظاهر خواهد شد.

نیومی واتس، بازیگر انگلیسی متولد 1968 که آثاریمانند «21 گرم»، «جاده مالهالند»، »کینگ کونگ»، «غیرممکن» و «دایانا» را در کارنامه دارد، این روزها با «سنت وینسنت» روی پرده سینما حضور دارد و فعلاً درگیر چند پروژه سینمایی از جمله «دریای درختان»، «ویرانی» و «هلند، میشیگان» است.