هیجان و حادثه در آسمان با فیلم «بی توقف»

0
345

«بی توقف»، فیلم حادثه ای تازه ای از سینمای هالیوود با شرکت لیم نیسون و جولیان مور است.

در این فیلم مهیج مسافران یک هواپیما به گروگان گرفته شده و در صورت عدم پرداخت یکصد و پنجاه میلیون دلار، هر بیست دقیقه یکی از آنها کشته خواهد شد.

لیام نیسون نقش خلبان ارشد این هواپیما را بازی می کند. این دومین فیلم حادثه ای جولیان مور و لیم نیسون است، سال 2009 این دو بازیگر در فیلم حادثه ای کلویی بازی کردند.

جولیان مور می گوید: «وقتی شنیدم لیم نیسون در این فیلم بازی می کند و پیشنهاد نقش به من داده شد، خیلی خوشحال شدم. تجربه بازی مشترک سال 2009 در فیلم حادثه ای کلویی فوق العاده بود.» لیم نیسون می گوید:«باورم نمی شد جولیان مور نقش را قبول کرده، برای اینکه سناریو روی کاغذ بی جان بود، ولی می دانستم او کل فیلم را زنده می کند.»

برای کارگردان اسپانیایی فیلم، جائومه کولت سرا، ترس از پرواز دلیل باعث علاقه به فیلمنامه شد. این کارگردان 39 ساله که چند فیلم معتبر در کارنامه اش دارد می گوید:« ترس از پرواز دلایل متفاوتی دارد، اول اینکه چطور این هواپیما آن بالا در هوا می ماند، از طرفی این مسائل امنیتی در پرواز، به نظرم مردم این روزها بیشتر هوشیار هستند، در این فیلم ما روی هر دو جنبه کار کردیم و با ذهن مخاطب بازی می کنیم.»

به گزارش خبرنامه ملی ایرانیان از یورونیوز؛ برای واقعی کردن فیلم، صحنه ها در یک مدل کامل هواپیما فیلمبرداری شده است. فیلم «بی توقف» از بیست و هشتم فوریه در آمریکا و بریتانیا اکران می شود.