هویت عاملان حمله تروریستی به پاریس مشخص شد و تسلیم یکی از مهاجمین

0
143

در ادامه عملیات گسترده پلیس فرانسه برای یافتن عاملان حمله روز چهارشنبه به دفتر نشریه فکاهی «شارلی ابدو»، پلیس تصاویر دو مظنون اصلی را منتشر کرد و بنابر گزارش‌ها، مظنون سوم نیز خود را تسلیم پلیس کرده است.

به گزارش رادیو فردا به نقل از رسانه‌های فرانسه، دو تصویر منتشرشده از سوی پلیس، مربوط است به دو برادرِ ۳۲ و ۳۴ ساله الجزایری‌تبار به نام‌های سعید و شریف کواشی.

پیش از این از جوان هجده ساله‌ای به نام حمید مراد نیز به عنوان مظنون سوم نام برده می‌شد اما به گفته دادستانی پاریس، وی بامداد امروز خود را در شهر کوچکی در دویست کیلومتری پاریس تسلیم پلیس کرده است.

به گزارش خبرنامه ملّی ایرانیان؛ شبکه ای‌بی‌سی نیز به نقل از وزارت کشور فرانسه تائید کرده است که «حمید مراد» 18 ساله تسلیم نیروهای امنیتی این کشور شده است. هنوز دو مظنون دیگر، فراری هستند.

نشریه «لیبراسیون» روز چهارشنبه از بازداشت سه نفر به اتهام حمله به دفتر مجله «شارلی هبدو» خبر داد، اما ساعتی بعد اعلام کرد این افراد هنوز بازداشت نشده‌اند، اما محل سکونت و استقرار آن‌ها شناسایی شده است.

پیشتر وزارت کشور فرانسه گزارش‌های منتشر شده در رابطه با بازداشت این افراد را تکذیب و اعلام کرده بود که عملیات جست‌وجو برای یافتن عاملان این حادثه همچنان در جریان است.