هواپیمای شخصی پیتر جکسون در جستجوی هواپیمای گمشده مالزی

0
371

هواپیمای شخصی 80 میلیون دلاری کارگردان فیلم سینمایی «هابیت» نیز در میان هواپیماهایی است که به دنبال پرواز گمشده هواپیمایی مالزی می گردند.

 پیتر جکسون هواپیمای جت شخصی‌اش را به ناوگان هوایی جستجو برای هواپیمای گمشده خطوط هوایی مالزی «ام اچ 370» ملحق کرد. جت گلف استریم جی 650 کارگردان «هابیت» در حال حاضر نزدیک استرالیا به دنبال ام اچ 370 می‌گردد.

مت دراویتزکی سخنگوی جکسون به رادیو نیوزیلند گفت: این کارگردان معمولا دوست ندارد با توجه به چنین مسایلی توجه مردم را جلب کند و درباره اینکه او چه پاداشی برای اجازه استفاده از جتش دریافت می‌کند نیز چیزی نگفت. او گفت:‌ بسیاری از هواپیماهای مردمی و نظامی در این جستجو شرکت دارند و نباید این که یکی از این هواپیماها متعلق به یک فرد مشهور است به خبر تبدیل شود، آن هم در حالیکه بیش از 200 نفر انسان مفقود شده‌اند.

جکسون این جت را ماه مارس سال 2013 به قیمت حدود 80 میلیون دلار خریداری کرد. وینگنات، کمپانی تهیه کنندگی جکسون صاحب این جت است. این جت در حال حاضر در منطقه پرت استرالیا به جستجو می پردازد.

پرواز ام اچ 370 روز هشتم ماه مارس با 239 سرنشینش مفقود شد. بعد از اینکه تصاویر ماهواره ای چیزی که ممکن است بقایای هواپیما باشد را پیدا کرد، بیشتر جستجوها برای این هواپیما بر روی منطقه استرالیا متمرکز شده اند.

به گزارش  مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، پیتر جکسون کارگردان سه‌گانه «ارباب حلقه‌ها» و «هابیت» این 2 مجموعه را در نیوزیلند فیلمبرداری کرده است.