هنرنمایی بانوی ایرانی در انیمیشن پرفروش هالیوود..

0
675

این روزها انیمیشنی با عنوان «منِ حقیر2» یکه تاز فروش سینماهای آمریکا است. انیمیشنی که همان طور که از نامش هم برمی آید قسمت دوم فیلمی است با عنوان «من حقیر» یا «من نفرت انگیز» که در سال 2010 روی پرده رفته بود.

روزنامه ایران گزارش داد؛ به مانند قسمت قبل کارگردانی قسمت جدید این انیمیشن هم برعهده زوج «پیر کافین»- «کریس رنود» است و فیلمنامه کار هم توسط «کِن دائوریو» و «سینکو پل» نگارش شده است. داستان «من حقیر2» درباره قرارگیری کاراکتر اصلی آن «گرو» در مسیر یافتن نوعی ماده جهش زا موسوم به «پی.اکس-14» است که توانایی آن را دارد که موجودات زنده را به هیولاهایی فناناپذیر و خطرناک بدل کند.

نکته جالب درباره این انیمیشن آن است که یک هنرمند ایرانی الاصل به نام «نسیم پدراد» به عنوان دوبلور یکی از نقشهای مکمل کار حضور داشته است.

نسیم پدراد که 32 سالی سن دارد متولد تهران است اما زمانی که بیشتر از دو سال سن نداشته به همراه والدین خود آراسته امانی و پرویز پدراد به ایالات متحده مهاجرت کرده و در ایروین کالیفرنیا سکونت گزیده است.

وی بعد از فارغ التحصیلی از دبیرستان یونیورسیتی ایروین و مدرسه تئاتر یو.سی.اِل.اِی، کار بازیگری خود را از سال 2005 آغاز کرده و بعد از حضور در یک سری کار کوتاه و چند مجموعه تلویزیونی در فاصله زمانی سالهای 2009 تا 2012 با ایفای نقش در مجموعه زنده تلویزیونی «شوی یکشنبه شبها» از محصولات شبکه اِن.بی.سی.در کانون توجه قرار گرفت.

نسیم که به اندازه انگلیسی بر زبان فارسی هم تسلط دارد، فعالیت صداپیشگی خود را نیز از سال 2012 و با حضور در گروه دوبلورهای انیمیشن «لوراکس» آغاز کرد و حالا «منِ حقیر2» دومین تجربه او به عنوان صداپیشه است. در «من حقیر2» نسیم پدراد به جای کاراکتری به نام «جیلیان» صحبت کرده است.

«جیلیان» در همسایگی کاراکتر اصلی فیلم «گرو» زندگی می کند و هم اوست که ترتیب ملاقات «گرو» با یک زن سطحی و جلف به نام «شانون» را می دهد! پدراد در فیلمهای «دیکتاتور»(2012) و «بدون اتصال به هیچ ریسمانی»(2011) هم نقشهای کوتاهی را ایفا کرده است. تازه ترین فعالیت بازیگری او نیز در فیلمی ترسناک به نام «شپش» در حال انجام است.

نسیم پدراد (به انگلیسی: Nasim Pedrad)‏ متولد ۱۸ نوامبر ۱۹۸۱ تهران، بازیگر هالیوود و عضو کادر برنامهٔ ساتردی نایت لایو است.

او اهل ارواین، کالیفرنیا است، و دانش آموخته رشته تئاتر از دانشگاه کالیفرنیا، لس آنجلس است.

نام پدر او پرویز پدراد و مادر او آراسته امانی است،انها در سال 1984 زمانی که نسیم 2 ساله بود به امریکا مهاجرت کردند او همچنین در سریال ER نقش ایفا کرده است.وهم چنین به گویندگی در انیمیشن لوراکس و من نفرت‌انگیز ۲ اشاره کرد.

از نقش‌هایی که او در برنامه SNL ایفا نموده می‌توان نقش «همسر محمود احمدی‌نژاد در نیویورک» را نام برد.