هم‌بازی شدن رابرت ردفورد با کیسی افلک در «پیرمرد و تفنگ»

0
152

رابرت ردفورد بازیگر کهنه‌کار و کیسی افلک در کنار هم در فیلمی با عنوان «پیرمرد و تفنگ» جلوی دوربین می‌روند.

رابرت ردفورد و کیسی افلک در یک فیلم در کنار هم بازی می‌کنند که ردفورد در کنار آنتونی ماسترومائورو و بیل هولدرمن تهیه کننده آن است.

کار پیش‌تولید رسمی این فیلم اوایل بهار ۲۰۱۷ در اوهایو شروع خواهد شد.

این فیلم بر مبنای مقاله‌ای تهیه شده که سال ۲۰۰۳ در نشریه نیویورکر منتشر شد و دیوید گرین نویسنده آن بود. به همین دلیل فیلم بیان کننده یک ماجرای واقعی است که شخصیت اصلی آن فارست تاکر (با بازی ردفورد) است که سابقه ۱۸ بار فرار موفقیت‌آمیز از زندان را دارد و در سرقت‌های متعدد بانک حضور داشته است.

فیلمنامه این فیلم را لاوری نوشته و فرار بی‌پروای فارست از سن کوئنتین در ۷۰ سالگی را روایت می‌کند که رشته‌ای باورنکردنی از سرقت‌ها را نیز انجام می‌دهد. در این میان افلک نیز کارآگاهی است که درگیر این ماجرا می‌شود و در عین حال زنی نیز در این ماجرا حضور دارد که وی را برای تخصص و مهارتش تحسین می‌کند.

با وجود هنرنمایی‌های پیشین رابرت ردفورد به عنوان بازیگر و کارگردان، این فیلم به نوعی برآیند همه نقش‌هایی است که او ایفا کرده و به نوعی یادآور همه نقش‌هایی است که پیش از آن بازی کرده است.

وی که از بنیانگذاران جشنواره موفق ساندنس است، امسال با یک فیلم فانتزی به عنوان «اژدهای پیت» راهی پرده‌های نقره‌ای شد.

این بازیگر که آگوست امسال ۸۰ ساله شد، برنده جایزه اسکار بهترین کارگردانی سال ۱۹۸۰ برای فیلم «مردم معمولی» و برنده اسکار یک عمر دستاورد هنری در سال ۲۰۰۲ است. سال ۲۰۱۰ او نشان شوالیه لژیون دونور فرانسه را دریافت کرد و جایزه بفتا، انجمن کارگردانان آمریکا، جایزه انجمن بازیگران و گلدن گلوب را در کارنامه دارد.

به گزارش مهر به نقل از اسکرین دیلی،او برای سال ۲۰۱۷ در فیلم «دیسکاروی» بازی کرده که در مرحله پس از تولید است و اکنون در حال نقش‌آفرینی در فیلم «روح‌های ما در شب» است که در دست فیلمبرداری است.