همکاری دنیل کریگ با سودربرگ در یک فیلم کمدی

0
308

دنیل کریک قرار است در فیلم جدید استیون سودربرگ که یک فیلم کمدی است جلوی دوربین برود.

 فیلم جدید استیون سودربرگ با عنوان «لوگان خوش شانس» با حضور دنیل کریگ «جیمز باند» فعلی سینما ساخته خواهد شد.

این فیلم که در ژانر کمدی ساخته می‌شود در جشنواره کن با اقبال خریداران روبه رو شد و همان زمان اعلام شد چنینگ تیتوم و مایکل شنون از بازیگران آن خواهند بود.

اکنون اعلام شده دانیل کریگ بازیگر انگلیسی نقش «جیمز باند» و کاترین هیگل نیز به این جمع پیوسته‌اند. این دو بازیگر جدیدترین چهره‌هایی هستند که به این پروژه اضافه شده‌اند.

گفته شده هیگل این پیشنهاد را پذیرفته و کریگ هنوز در حال مذاکره در این باره است و قرارداد رسمی را امضا نکرده و انتظار می‌رود مذاکرات به زودی نتیجه بخش شود.

سودربرگ که از سال ۲۰۱۳ تاکنون فیلمی برای سینما نساخته است آخرین بار با فیلم پزشکی «اثرات جانبی» دیده شد و این بار با یک فیلم کمدی می‌خواهد به پرده سینما بازگردد.

در این فیلم چنینگ تیتوم و مایکل شنون در نقش دو برادر بازی می‌کنند که قصد دارند نقشه یک سرقت بزرگ را در مسابقه نسکار عملی کنند.

آدام درایور، رایلی کنو و ست مک فارلین دیگر بازیگران این فیلم هستند که قرار است فیلمبرداری آن پاییز کلید بخورد.

با وجود این که انتظار نمی‌رود دانیل کریگ در فیلم بعدی «جیمز باند» حضور داشته باشد، اما ایفای یک نقش مکمل می تواند انتخابی غیرمعمول باشد. در عین حال سودربرگ هرگز دست به کاری پیش پاافتاده نمی‌زند و همیشه از بهترین چهره‌ها برای فیلم‌هایش بهره می‌گیرد.

دنیل کریگ فصل پیش امضای بازی در یک سریال تلویزیونی ۲۰ قسمتی را امضا کرد که با اقتباس از رمان «خلوص» نوشته جاناتان فرانزن ساخته می‌شود. در این فیلم او در نقش یک هکر تاثیرگذار و تحسین شده بازی می‌کند.

 به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر،هیگل نیز هر چند از سال ۲۰۰۷ در فیلمی بازی نکرده اما همچنان بازیگری مطرح است.