همکاری«بیل پاکستون»با«هری پاتر»

0
240
بیل پاکستون که 25 سال پیش در هنر سینما مطرح شد اما پس از آن حرکت کندی در این عرصه داشته، در فیلم جدیدی به نام «سرقت بزرگ اتومبیل» روبروی دانیل رادکلیف، هری پاتر معروف جهان سینما که دیگر آن کودک 15 سال پیش نیست و یک جوان برنا است ایفای نقش خواهد کرد.

در این فیلم پاکستون ایفاگر رل یک حقوقدان است که می‌کوشد روند خشونت را در بازیهای ویدیویی متوقف و بهتر بگوییم بازیهای خشن ویدیویی را از دستور کار خارج و از بدآموزی‌های موجود در این زمینه جلوگیری کند.

اخبار تهیه این فیلم و همبازی شدن پاکستون «در آستانه پیری» با رادکلیف جوان در حالی واصل می‌شود که گفته می‌شود رادکلیف می‌خواهد در فیلمی دیگر رل سام هاورز را ایفا کند که موسس و رییس شرکت تولید کننده بازیهای ویدیویی راک استار است.

هاورز در درجه اول به خاطر محبوب سازی یک بازی ویدیویی به نام GTA مشهور است که آن را از بزرگترین فرانچیزهای بازیهای ویدیویی می‌شناسند ولی در عین حال او را متهم به بیشتر کردن حجم خشونت‌ها در این بازیها هم کرده‌اند.

بانی فیلم گزارش داد؛ آخرین فیلم‌های قبلی پاکستون «خزنده شب» و «لبه فردا» بوده‌اند که در اولی با جیک گلینهال و در دومی با تام کروز همبازی شده است.