«همه می‌دانند» به آستین می‌رود

0
159

جشنواره فیلم آستین اسامی شماری از فیلم‌های حاضر در این دوره را معرفی کرد و از «همه می‌دانند» ‌اصغر فرهادی نیز در این میان نام برد.

 «دونده ردیف جلو» ساخته جیسون ریتمن به عنوان فیلم اختتامیه جشنواره فیلم آستین ۲۰۱۸ انتخاب شد.

ریتمن که نامزد اسکار بوده است این فیلم را ۳۱ آگوست برای نخستین بار در جشنواره فیلم تلوراید به نمایش درآورد.

در این فیلم هیو جکمن در نقش یک سیاستمدار کاریزماتیک به نام گری هارت ظاهر شده است که در صف مقدم انتخابات ریاست جمهوری ۱۹۸۸ از سوی دموکرات‌ها جای داشت اما با برملا شدن رابطه وی با یک زن، کمپین وی فروریخت. این فیلم یکم نوامبر با حضور ریتمن در جشنواره نمایش داده می‌شود.

این جشنواره با معرفی شماری دیگر از فیلم‌های حاضر در این دوره از آثاری چون «مورد علاقه» جدیدترین فیلم یورگوس لانتیموس با بازی اما استون، «همه می‌دانند» ساخته اصغر فرهادی با بازی خاویر باردم و پنه‌لوپه کروز و «دله دزدها» ساخته هیروکازو کورئیدا یاد کرد.

جشنواره فیلم آستین همچنین اعلام کرد شماری از فیلم‌های کوتاه که از داستان‌های زنان الهام گرفته را برای نخستین بار در این دوره جشنواره نمایش می‌دهد.

امسال لری ویلمور در این جشنواره تجلیل می‌شود. این نویسنده، تهیه کننده و کمدین برنده جایزه امی با دریافت جایزه نویسنده فوق‌العاده تلویزیونی تجلیل می‌شود. وی از نویسندگان سریال‌هایی چون «دفتر» بوده است.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر،بیست و پنجمین دوره جشنواره آستین از ۲۵ اکتبر تا یکم نوامبر (۳ تا ۱۰ آبان) برگزار می‌شود.