همكاري جورج كلونی و جودی فاستر در «هیولای پول»

0
1108

کمپانی ترای‌استار پیکچرز چند استودیوی دیگر را مغلوب کرد و مسئولیت سرمایه‌گذاری و پخش فیلم هیجانی جدید جودی فاستر یعنی «هیولای پول» را بر عهده خواهد داشت. جورج کلونی در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کند.

این پروژه که با توجه به مشکلات اقتصادی که گریبان‌گیر ملت آمریکا نیز شده است بسیار به موقع از راه رسیده، روی یک شخصیت تلویزیونی (با بازی جرج کلونی) تمرکز می‌کند که به عنوان مرشد مالی وال استریت شناخته می‌شود.

مردی تمام پول خانواده‌اش را بعد از پیروی از مشورت‌های این مجری تلویزیونی از دست می‌دهد و برای پس گرفتن پولش او را هنگام برنامه زنده تلویزیونی گروگان می‌گیرد و تهدید می‌کند اگر قبل از بسته شدن بازار، سهام را بالا نبرد او را خواهد کشت. در عین حال وقتی که خبر این گروگان‌گیری زنده در تمام کشور پخش می‌شود، میزان بینندگان این برنامه به طور باورنکردنی بالا می‌رود.

جیمی لیندن مسئولیت نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشت و جیم کوف و آلن دی‌فیوره نسخه‌های اولیه آن را نوشته بودند.

استودیوی ترای‌استار با رهبری تام راتمن تبدیل به یکی از استودیوهای درجه یک در رقابت‌های خرید فیلم‌های جدید شده است. فیلم «هیولای پول» با بودجه 30 میلیون دلاری ساخته خواهد شد.

جودی فاستر اخیرا کارگردانی یک قسمت از سریال «خانه پوشالی» را انجام داده است. این بازیگر برنده جایزه اسکار تا کنون فیلم هایی مانند «تیت مرد کوچک»، «در خانه برای تعطیلات» و «سگ آبی» را کارگردانی کرده است. فاستر اولین تجربه کارگردانی‌اش را در سال 1988 با یکی از اپیزودهای «داستان های سمت تیره» به نام «این جعبه را باز نکنید» به دست آورد.

به گزارش مهر؛ فاستر در آخرین فیلمش «الیزیوم» در مقابل مت دیمون به نقش آفرینی پرداخت.