همراهی زندانیان بند ۳۵۰ زندان اوین با دراویش گنابادی در نیایش و روزه داری برای سلامتی وکلای بیمار دربند

0
523

طیف‌های مختلف زندانیان سیاسی و عقیدتی بند ۳۵۰ زندان اوین همراه با دراویش گنابادی برای سلامت حمیدرضا مرادی و مصطفی دانشجو دست به دعا برداشته اند.

 بدنبال اعلام ۵ روز روزه دراویش گنابادی که در راستای نیایش برای بهبود وضعیت ۲ تن از دراویش بیمار بستری در بیمارستان که در آستانه عمل جراحی قرار دارند صورت گرفته، عده‌ای از زندانیان سیاسی بند ۳۵۰ با دراویش همراهی کردند.

۶ تن از دراویش گنابادی از روز شنبه دست به دعا برداشتند تا عمل خطرناکی که قرار است بر روی شریان عروق حمیدرضا مرادی صورت گیرد با موفقیت انجام شود عده‌ای از زندانیان سیاسی و عقیدتی از جمله مسیحیان بند ۳۵۰ دست به دعا و روزه برداشته و برای موفقیت عمل جراحی حمیدرضا مرادی و بهبود شرایط جسمانی او دعا کردند.

همچنین عده‌ای دیگری از زندانیان سیاسی به تاسی از دراویش روزه دار اعلام کردند تا روز چهارشنبه اقدام به گرفتن روزه خواهند کرد و برای سلامتی حمیدرضا مرادی و مصطفی دانشجو دست به دعا خواهند برداشت.

بیماری حمیدرضا مرادی که ۱۰ سال حبس تعزیری محکوم شده است به علت تعلل در اعزام به بیمارستان، به وخامت گراییده و قرار است عمل سخت پیوند شریان عروق برای وی انجام شود.

به گزارش کلمه ، مصطفی دانشجو نیز که به بیماری ریوی حاد و قلبی مبتلاست در مرحله آزمایش های پیش از درمان قرا دارد و طی روزهای اخیر در اعتراض به عدم رسیدگی به وضعیت درمانی حمیدرضا مرادی، تخت بیمارستان را ترک و با حال وخیم به بند ۳۵۰ زندان اوین بازگشته بود. این زندانی سیاسی هم که به ۷ سال و ۶ ماه حبس تعزیری محکوم است هم اکنون به همراه حمید رضا مرادی در بیمارستان شهدای تجریش بستری است.