همبازی شدن برد پیت و جورج کلونی

0
159

در فیلمی که قرار است جان واتس نویسنده، کارگردان و تهیه کننده آن باشد، برد پیت و جورج کلونی در کنار هم جلوی دوربین می‌روند. این ۲ بازیگر درجه یک در عین حال از تهیه کنندگان فیلم خواهند بود که در کمپانی‌های تولید فیلمشان یعنی «پلن بی انترتینمنت» و «اسموک‌هاوس پیکچرز» به تولید می‌رسد.

رسیدن به حقوق این فیلم یکی از بزرگ‌ترین مناقصه‌های هالیوودی را رقم خواهد زد.

سونی، لاینزگیت، اپل، نتفلیکس همگی در حال رقابت هستند تا این امتیاز را به دست آورند. ترکیب این ۲ بازیگر با جان واتس کارگردان «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» قطعاً ترکیب جالبی برای همه این استودیوها خواهد بود. آمازون، آناپورنا، یونیورسال، ام‌جی‌ام و برادران وارنر نیز گفته شده در این ترکیب حضور دارند.

واتس قرار است نویسندگی، کارگردانی و تهیه این فیلم مهیج را با بازی کلونی و پیت انجام دهد.

هالیوود ریپورتر نوشت، بیشتر جزییات این پروژه پنهان نگه داشته شده اما گفته شده که فیلم داستان ۲ گرگ تنها را روایت می‌کند که برای یک کار با هم همراه می‌شوند.

رسانه‌های هنری داخلی نوشتند؛ کلونی و پیت آخرین بار در «۱۱ یار اوشن» با هم همراه شده بودند و همچنین در فیلم «پس از خواندن بسوزان» برادران کوئن با هم جلوی دوربین رفتند. این فیلم جدید می‌تواند حقوق ۲۰ میلیون دلاری یا بیشتر از آن را برای هر یک از این ۲ به همراه داشته باشد.

واتس می‌تواند مزایای بیشتری هم داشته باشد. این فیلمساز سه فیلم اخیر «اسپایدرمن» یا مردعنکبویتی را کارگردانی کرده که شامل «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه»، «مرد عنکبوتی: دور از خانه» و «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» بوده‌اند. «دور از خانه» با فروش ۱.۱ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۹ اکران شد در حالی که «راهی به خانه نیست» قرار است از ۱۷ دسامبر به سینماها بیاید. وی ثابت کرده از کارگردان‌های مورد علاقه مارول است و به همین دلیل وی را برای فیلم «چهار شگفت‌انگیز» بعدی که اکنون در دست بررسی است انتخاب کرده‌اند.