هفته نامه ستاره صبح توقیف شد

0
133

هفته نامه ستاره صبح روز سه شنبه توقیف شد.

یکی از اعضای این نشریه در گفتگو با خبرگزاری مهر، ضمن تایید این خبر، گفت ستاره صبح به دلیل انتشار نامه علی مطهری، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی خطاب به آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه، از سوی شعبه چهارم دادسرای فرهنگ و رسانه توقیف شده است.

به گزارش خبرنامه ملّی ایرانیان، در همین رابطه سید محمود علیزاده طباطبایی وکیل مدافع مدیرمسئول هفته نامه توقیف شده ستاره صبح در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم با اعلام این خبر گفت: این هفته نامه به دلیل انتشار نامه علی مطهری خطاب به رییس قوه قضاییه از سوی شعبه چهارم دادسرای فرهنگ و رسانه توقیف شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه بازپرس این شعبه تغییر کرده و بازپرس جدید به تازگی مستقر شده است، قرار شده بعد از مطالعه پرونده به اتفاق مدیرمسئول هفته نامه به شعبه بازپرسی مراجعه کنیم.

علیزاده طباطبایی گفت: هفته نامه ستاره صبح بر اساس بند 5 ماده 156 قانون اساسی مبنی بر پیشگیری از وقوع جرم توقیف شده است.

به گفته وی، آخرین شماره هفته نامه ستاره صبح، 20 دی ماه منتشر و دو روز بعد یعنی 22 دی ماه از سوی شعبه چهارم بازرپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه توقیف شد.

پیشتر نیز علی صالح آبادی مدیرمسئول هفته نامه ستاره صبح از تغییر دوره این هفته نامه و تبدیل آن به روزنامه با مجوز هیات نظارت بر مطبوعات خبر داده و اعلام کرده بود نخستین شماره این روزنامه 27 دی ماه منتشر می‌شود.