هفتمین فیلم «سریع و خشمگین» بدون پل واکر پیش نمی‌رود

0
531

گزارش‌های مختلف حاکی از این است که کار کردن با وین دیزل سر صحنه ساخت فیلم «سریع و خشمگین 7» تا حدی مشکل بوده که بعضی از دست اندرکاران به این نتیجه رسیدند که از همان تکنولوژی تغییر چهره که برای قراردادن پل واکر در فیلم استفاده شده، برای او نیز استفاده کنند.

ساخت فیلم «سریع و خشمگین 7» بسیار آهسته پیش می رود و به گزارش منابع مختلف،‌ تنها دلیل آن این نیست که باید از تکنیک‌های بصری پیچیده ویژه برای بازسازی شخصیت ستاره فقید فیلم پل واکر استفاده کنند.

در این فیلم برای اینکه بتوانند پل واکر را نشان دهند از تکنولوژی تغییر چهره استفاده شده است و بعضی ها می گویند کار کردن با وین دیزل در صحنه ساخت فیلم به حدی مشکل بوده که مسئولان ساخت به فکر استفاده از همین تکنولوژی برای او نیز افتادند.

یکی از افراد حاضر در صحنه گفت: وین یک روز کامل را در اتاق خود گذراند و اصلا بیرون نیامد. روز بعد هم همه دست اندرکاران چهار ساعت منتظرش بودند. او همه مسئولان اجرایی فیلم را برای یک ملاقات به اتاقش کشاند و دو ساعت و نیم با آن ها صحبت کرد تا تنها بگوید من اینجا چه غلطی می کنم؟ روز بعد، تمام فیلمبرداری‌ها با استفاده از بدل صورت گرفتند.

یکی دیگر از دست اندرکاران فیلم نیز تایید می کند که پیشرفت ساخت فیلم بسیار آهسته و ناامیدکننده پیش می رود و همه روحیه بسیار پایینی دارند. با این وجود دانا لنگلی رییس کمپانی یونیورسال پیکچرز تمامی مشکلات را مستقیما رد کرده و می گوید: تهیه این فیلم در حال دست و پنجه نرم کردن با مسائلی است که تا کنون سابقه نداشته اند. دست اندرکاران و بازیگران فیلم از جمله وین، همگی بسیار عالی تحت شرایط موجود عمل کرده اند.

این در حالی است که با نبودن پل واکر، کلب و کودی دو برادر وی که درگذشت ناگهانی‌اش «سریع و خشمگین 7» را نیمه تمام گذاشت، برای تکمیل این فیلم وارد عمل شدند و تهیه کنندگان فیلم که از مدتی پیش مجددا سر صحنه تولید بازگشته اند، از این دو برادر برای ایفای نقش واکر استفاده کرده اند و بقیه کارها را به عهده کامپیوتر گذاشته اند تا از ماسک چهره برای پوشاندن تفاوت‌های جسمی آنها استفاده کند.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، کار تهیه ادامه این فیلم از فروردین و پس از وقفه‌ای طولانی که با فوت ناگهانی و غیرمنتظره واکر در کار افتاد، آغاز شد. واکر در یک سانحه اتومبیل در ماه نوامبر کشته شد و این در حالی بود که نیمی از کار تهیه فیلم انجام شده بود.