هشدار شیرین عبادی علیه تبلیغات گمراه کننده ارتش سایبری

0
260

شیرین عبادی، نخستین زن ایرانی برنده جایزه صلح نوبل برای فعالیت های بشردوستانه، می گوید تلاش برای اصلاحات در ایران تحت حکومت جمهوری اسلامی بی فایده است، و مردم به تغییر رژیم نیاز دارند.

تلاش ایرانی ها برای تغییر رژیم، عنوان گزارش مشروحی است که روزنامه آمریکائی نیویورک پست امروز در پی مصاحبه ای که شیرین عبادی فعال حقوق بشر وبرنده جایزه صلح نوبل باشبکه خبری اقتصادی بلومبرگ در هین زمینه انجام داده بود منتشر کرده است.

هر دو رسانه، اظهارات خانم عبادی را نقل می کنند که گفته است اصلاحات در جمهوری اسلامی بی فایده است، ومردم ایران خواستار تغییر رژیم هستند.

خانم عبادی در مصاحبه ای اختصاصی با بخش فارسی صدای آمریکا شرح داد که تغییر رژیم در ایران باید چگونه عملی شود.

او  گفت هرگونه تغییر رژیمی در ایران باید در درون ایران و به وسیله خود مردم ایران صورت بگیرد و یک حکومت سکولار معدل خواست های مردم است.

خانم عبادی در همین مصاحبه هشدار داد که ارتش سایبری منعکس کننده خواست های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،با تحریف نظراتی که او درباره علل مساعد نبودن محیط و شرایط برای سرمایه گذاری های خارجی در ایران ابراز کرده است، قصد گمراه کردن مردم را دارد.

به گزارش صدای آمریکا؛ به اعتقاد خانم عبادی تحریم های غرب باید به گونه ای وضع و اعمال شود که به تضعیف رژیم بیانجامد و به مردم آسیبی نرساند.