هریسون فورد و یک حادثه هوایی دیگر

0
158

بازیگر نامدار «جنگ ستارگان» یک بار دیگر در یک سانحه هوایی درگیر شد و این بار نامش با یک احتمال تصادف با ظرفیت بالا گره خورد.

 هریسون فورد روز دوشنبه وقتی داشت هواپیمای خودش را می‌راند با یک احتمال بسیار بالا برای رویارویی با یک سانحه هوایی مواجه شد.

اکنون وزارت فدرال هوایی برای بررسی این ماجرا وارد عمل شده و در حال تحقیقات در این باره است.

کنترل‌کنندگان ترافیک هوایی اعلام کرده‌اند به خلبان یک هواپیمای شخصی تک موتوره اجازه دادند تا دوشنبه شب فرودی اضطراری در فرودگاه جان وین داشته باشد. این خلبان سپس در باند تاکسی فرود آمد که موازی با باند پرواز است و این اندکی پس از عبور یک بویینگ ۷۳۷ در این مسیر بود. اکنون مقامات در حال بررسی این رویداد هستند که می‌توانست بسیار خطرناک شود.

گفته شده هواپیمای مسافربری ۷۳۷ دارای ۱۱۰ سرنشین و ۶ خدمه پرواز بود. در پیامی که از فورد با کنترل کننده پرواز ضبط شده آمده است: یعنی ممکن بود آن هواپیما مرا زیر بگیرد؟

به گزارش مهر به نقل از ورایتی،فورد در این باره در روز سه‌شنبه اظهار نظری نکرد. این بازیگر ۷۴ ساله چند دهه‌ است که سابقه پرواز دارد، اما پیش از این چندین سابقه تصادم جدی داشته که جدیدترین آنها مارس ۲۰۱۵ بود که با یک هواپیمای بازمانده از جنگ جهانی دوم در سانتامونیکا در یک پارک فرود اضطراری انجام داد و به شدت مجروح شد.