هریسون فورد در صف “یک‌بار مصرف‌ها 3”..

0
210

هریسون فورد بازیگر مطرح آمریکایی به گروه بازیگران “یک بار مصرف‌ها 3” پیوست، اما بروس ویلیس از این فیلم خارج شد.

به گزارش  مهر به نقل از امپایر، سیلوستر استالونه یکی از نویسندگان فیلمنامه “یک‌بار مصرف‌ها 3” با اعلام تغییراتی که در این فیلم به وجود آمد در توییترش نوشت سومین فیلم “یک‌بار مصرف‌ها” شاهد حضور بروس ویلیس نخواهد بود اما هریسون فورد را با خود خواهد داشت.

او نوشته است: ویلیس بیرون می‌رود… هریسون فورد وارد می شود. خبر بزرگ!!! چیزی که سال‌ها منتظرش بودیم!!!

هر چند فورد 71 ساله است اما به نظر می‌رسد با رضایت تمام به این انتخاب دست زده است.

 expendables3casting

در فیلم جدید “یک‌بار مصرف‌ها” استالونه در کنار میکی رورک، وسلی اسنایپس، میلا یوویچ، کلان لوتس و البته جکی چان و مل گیبسون بازی می‌کند. بازگشت چهره‌هایی چون جیسون استتم، تری کروز، دولف لاندگرین و رندی کوتور هم در این فیلم محقق شده است. سفر نوستالژیک استالونه با حضور آرنولد شوارتزنگر تکمیل می‌شود.

پاتریک هیوز کارگردان استرالیایی “تپه سرخ” این فیلم را کارگردانی می‌کند. این در حالی است که استالونه در حال نوشتن فیلمنامه این فیلم با همکاری ریچارد ونک است. فیلمبرداری این فیلم به سرعت شروع می‌شود و اکران آن برای اوت 2014 (یعنی دقیقا سال آینده در همین زمان) پیش‌بینی شده است.

درباره دلایل خروج بروس ویلیس از این فیلم صحبتی نشده است.

“یک‌بارمصرف‌ها” (The Expendables)‏ فیلم اکشن آمریکایی در سال ۲۰۱۰ به کارگردانی سیلوستر استالونه ساخته شد. این فیلم داستان گروهی از مزدوران کهنه‌کار است که برای سرکوب یک ژنرال دیکتاتور راهی آمریکای جنوبی می شوند. در قسمت دوم این فیلم که اواسط ۲۰۱۲ اکران شد استالونه تنها مسئول نوشتن فیلمنامه بود و کارگردانی این قسمت را سایمون وست انجام داد.

حکی چان در جشنواره کن اعلام کرده بود به این پروژه می‌پیوندد و خیلی دوست دارد یک صحنه مبارزه با استالونه داشته باشد. مل گیبسون نقش شخصیت منفی اصلی فیلم را بازی می کند.