هریسون فورد با ˝پارانویا1˝ روی پرده نقره‌ای..

0
455

جدیدترین فیلم سینمایی هریسون فورد، بازیگر شناخته شده و مطرح سینمای جهان، با عنوان ˝پارانویا1˝ با کارگردانی رابرت لاکتیک، از روز 16ماه آگوست 2013 میلادی (25 مردادماه) روانه پرده‌های سینماهای جهان می‌شود.

به گزارش  هنرآنلاین، تریلر “پارانویا1” به عنوان جدیدترین فیلم سینمایی هریسون فورد در حالی از روز 16ماه آگوست2013 میلادی (25 مردادماه) روانه پرده‌های سینماهای جهان می‌شود، که این بازیگر پیشکسوت و شناخته شده به تازگی فیلم سینمایی و موفق “42” را روی پرده داشته و فیلم‌های سینمایی “تمام کننده بازی” و “آنکرمن: افسانه ادامه دارد” نیز با نقش‌آفرینی این بازیگر در سال 2013 میلادی در سینماهای سراسر جهان اکران می‌شود.

بنابر این گزارش، رابرت لاکتیک که پیش از این فیلم‌هایی همچون “قاتلان”، “حقیقت زشت”، “21” و “هیولای قانون” را در کارنامه سینمایی خود دارد، پارانویا1 را بر اساس فیلمنامه‌ای نوشته مشترک جیسون دین هال و برری لوی جلوی دوربین برده است.

به نوشته هالیوودنیوز، “پارانویا1” درباره یک پیشنهاد مالی میلیاردی به یکی از کارمندان قدیمی و مورد اعتماد یک شرکت قدرتمند و پولدار برای جاسوسی از رئیس آن کمپانی است که…

paranoiaset

هریسون فورد، امبر هرد، لیام همسورث، امبت داویتز، جاش هالووی، جولیان مک‌ماهان، آنجلا سارافیان، کریستین مارزانو، کیوین کیلنر، چارلی هافمیر، مردیت ایتان و گری اولدمن بازیگران درام سینمایی “پارانویا1” هستند.

فیلم “پارانویا1” که صحنه‌های آن در شهرهای پنسیلوانیا و ویندور فیلمبرداری شده، توسط کمپانی‌های گیمونت، درمارست فیلمز و امجاگ پروداکشنز تهیه و تولید شده است.