هالی هانتر نقش مقابل آل پاچینو را در “منگلهورن” بازی می‌کند

0
251

فیلم “منگلهورن” به کارگردانی دیوید گوردون گرین اکنون با تکمیل گروه بازیگرانش به مراحل تولید نزدیک‌تر می شود.

در جشنواره فیلم تورنتو اعلام شد که نقش اول زن فیلم “منگلهورن” به هالی هانتر رسیده است. هانتر در این فیلم در برابر آل پاچینو ایفای نقش می کند. آل پاچینو در نقش مردی ظاهر می شود که با داشتن پیشینه‌ای جنایی، زندگی جدیدی برای خود رقم زده است.

کریس مسینا و هارمونی کورین دیگر بازیگرانی هستند که برای حضور در این فیلم انتخاب شده اند. کمپانی ورلدویو انتزتینمت برای دومین‌بار کارگردانی دیوید گوردون گرین را تجربه می‌کند. این کارگردان پیش از این فیلم “جو” با بازی نیکلاس کیج را برای این کمپانی ساخته است.

به گزارش سینما خبر به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلمنامه فیلم “منگلهورن” نوشته پل لوگان است و بر مبنای داستانی که طرح آن توسط گرین و لوگان ریخته شد، نوشته شده است.

کمپانی ورلدویو سازنده فیلم آتم اگویان با عنوان “گره شیطان” با بازی کالین فرث نیز هست که برای اولین بار در جشنواره فیلم تورنتو نمایش داده شد.

فیلم “منگلهورن” داستان زندگی ای.جی.منگلهورن یک فرد کم ارزش در یک شهر کوچک است که گذشته اش با یک ماجرای جنایی سیاه گره خورده است. او که گذشته را از دست داده یک قفلساز است. شغل او نماد مردی است که تلاش می کند کلیدی جدید پیدا کند که زندگی اش را دوباره شکل دهد.