هالک فتوشاپی، مشت نمونه خروار حاکمیت ایران!؟

0
468


آبروریزی سجاد غریبی ورزشکارنمای عرزشی که روزگاری برای داعش رجز می خواند این روزها صدر اخبار فان فضای مجازی است،کدام پیچ است که تقابل کری خوانی او را بامارتین فورد انگلیسی ندیده باشد.
ماهها در سایتها و صفحات مجازی با استفاده از ابزار دنیای تکنولوژی اندام و عضلات تخیلی طراحی کرد و برای عالم و آدم رجز خواند.بیچاره جماعت ناآگاه که فریب ژست های پوشالی اش را خوردند حتی به خود نهیب نزدند این پهلوان پنبه در تصاویری که وایرال می کند چرا سایز کفش ها یا از همه فاجعه بارتر مچ یکی از علاقه مندان که کنارش عکس یادگاری گرفته بود را در ابعاد چند برابر حجم داده بود!
نگاهی گذرا به پیچ این شخص پوشالی خبر از پیکسل های بی شمار در همه تصاویر می دهد و جای تاسف که جماعتی که او تعقیب می کنند و الگویشان یک دروغگو حراف است.
از آن که بگذریم دردناک تر این بدانید بعد از آبروریزی تاریخ و آویزان شدن به ارگارنهای جنسی مارتین فورد انگلیسی ۹۵هزار نفر در کمتر یک روز به دنبال کنندگان این فرد افزوده شده است.
جای تعجب است برگزارکنندگان یک رقابت سطح جهانی بدون اعزام نماینده یا تست های اولیه به خزعبلات مدیربرنامه سجاد غریبی بسنده کردند و مقدمات این مسابقه را فراهم کردند.
رفتارهای پوپولیستی این فرد و پروپاگاندای حاکمیت ایران برای باد کردن یک دروغگو  بسیار مردم را به این حقیقت رساند سیستم عناصر دقل باز ،طبل های توخالی رو جذب می کند و به ایشان تریبون می دهد.
چقدراین تئاتر شبیه گنده گویی های حاکمیت است که برای شرق و غرب البته بغیر اربابانشان (روسیه ،چین) خط و نشان می کشند اما در میدان عمل چنان کشیده هایی نوش جان می کنند که یک مدت مات و مبهوت دور خویش می چرخنند.
از کشته شدن قاسم سلیمانی که قرار بود انتقام سخت بگیرند که روزها ماهها گذشت نتوانستند پشه های روی کت شلوار عوامل رو کیش کنند، تا ترور عامل اتمی در دماوند ،حملات تاسیسات هسته ایی نطنز، هک سیستم های نقاط حساس تا آخرین شاهکار کارمند وبسایت بیت خامنه ایی که کارمند موساد بود!؟
آیا براستی زمان آن نرسیده دست از جفنگ گویی بردارید و خفه شوید شما که در مقابل کوچکترین اقدامات ذلیل و حقیرید سکوت کنید و به چپاول خود ادامه دهید،
وگرنه شما و عوامل تان در حد و اندازه کوچکترین پاسخ  و انتقام نیستید.چندبار سیلی محکم خودتان نوش جان کردید و حالا سجاد غریبی ولایت معاش چنان تحقیر شد که تجربه اش را در کشتی گیر وابسته حکومتی عباس جدیدی بعد دوپینگ در المپیک آتالانتا زمان مراجعت به ایران چنان سرافکنده و شرمسار بود که مدتها از منزل پدری اش در خیابان پیروزی خارج نمیشد حتی جرات سرکشی به باشگاه پرورش اندام که در زیر زمین همان ملک بود را نداشت.
اکنون بعد ۲۶سال این سناریو تکرار شد و بعید می دانم هالک فتوشاپی در انزار عمومی تا مدتها ظاهر شود.
نکته حائز اهمیت  آنچه از فیزیک و شرایط بدنی حریف انگلیسی دیدیم اگر برگزارکننده این رقابت بامدیربرنامه مارتین فورد به توافق نرسند نا در رقابت اصلی که ۲ آپریل برگزار خواهد شد مسابقه جنبه نمایشی و فان نداشته باشد،یقین بدانید پهلوان فتوشاپی بایست از امروز بساط مراسم ترحیم خود را سفارش دهد و خانواده اش هماهنگی ها را با سفارت ایران در لندن برای برگزاری مراسم بازگشت جنازه انجام دهند.
این اتفاق بار دیگر ثابت کرد طبل های توخالی صاحبان قدرت و حاکمیت در ایران هم همچین سرنوشت دردناکی در انتظارشان است و هر چه بیشتر عربده کشی می کنند پرده از بی عرضگی و ادعاهای پوشالی شان برداشته خواهد شد.
دیگر چند سیلی محکم تودهنی بخورید که سرجایتان بنشینید