نیکلاس کیج حسرت نقش «آراگون» را می‌خورد

0
232

نیکلاس کیج با گذشت این همه سال از ساخته شدن «ارباب حلقه‌ها» آشکار کرد که بازی در نقش آراگون به او پیشنهاد شده بود.

از آنجا که نیکلاس کیج در طول چهار سال اخیر در ۱۵ فیلم بازی کرده و ۵ فیلم هم در مرحله پیش از تولید یا پس از تولید دارد، به نظر می‌رسد وضع مالی او باید کاملا خوب باشد به همین دلیل شاید تصویر این که او برخی نقش‌ها را در گذشته رد کرده باشد، عجیب است.

اما کیج پیشتر در انتخاب نقش‌هایش دقت بیشتری می‌کرد و از جمله نقش‌هایی که او حاضر نشد در آن بازی کند، نقش آراگون در سه‌گانه «ارباب حلقه‌ها» بود. او بازی در «ماتریکس» را هم رد کرد.

این بازیگر این دو فیلم را از جمله آثاری می‌داند که از تماشایشان لذت می‌برد، اما برخی از فیلم‌هایی را که خودش در آنها بازی کرده نمی‌تواند تحمل کند.

البته یکی از دلایلی که او بازی در «ارباب حلقه‌ها» را نپذیرفت جدایی از خانواده بود زیرا فیلمبرداری این فیلم در نیوزیلند ۴۳۸ روز به طور انجامید و این زمانی طولانی برای دور بودن او از خانواده‌اش بود. این نقش سرانجام به ویگو مورتنسن رسید و او از عهده این نقش به بهترین شکل ممکن برآمد.

به گزارش مهر به نقل از کمیک نیوز، در این فیلم که با اقتباس از رمان جی.آر.آر.تالکین ساخته شده جمعی از انسان‌ها و دیگر موجودات با هم برابر شیطان صف می‌کشند تا مانع گسترش بدی روی زمین شوند.