نیکلاس کیج بازیگر فیلم ترسناک می‌شود

0
223

 نیکلاس کیج در فیلم ترسناک «رنگ خارج از فضا» برای کمپانی الیجا وود (بازیگر ارباب حلقه‌ها) بازی می‌کند. عکاسی این فیلم از ماه آینده شروع می‌شود و قرار است ریچارد استنلی کارگردانی از آفریقای جنوبی کارگردان این فیلم باشد. وی بیش از ۲۰ سال است که فیلم بلندی را جلوی دوربین نبرده است.

استنلی همراه اسکارلت آماریس فیلمنامه این فیلم را نوشته است.

این پروژه بر مبنای رمان کوتاهی از اچ.پی.لاوکرافت ساخته می‌شود و تجربه دوباره‌ای از همکاری کیج با کمپانی «اسپکتر ویژن» را رقم می‌زند. وی سال ۲۰۱۸ نیز برای این کمپانی در فیلم «مندی» بازی کرده بود.

دیگر بازیگران این فیلم شامل جولی ریچاردسون، تامی چونگ، الیوت نایت، جولین هیلارد و کیو اوریانکا کیلچر هستند.

«رنگ خارج از فضا» درباره خانواده‌ای است که راهی نواحی ساکت نیوانگلند می‌شوند تا از شلوغی‌های قرن بیست ویکم فرار کنند اما با سقوط یک شهاب‌سنگ در فضای جلوی خانه‌شان زمین و خواص فضا تغییر می‌کند و رنگی عجیب و غریب به خود می‌گیرد.

دانیل نوآ از تهیه کنندگان فیلم از لاوکرافت به عنوان پدر داستان‌های سیاه ترسناک مدرن یاد کرد و ریچارد استنلی را جادوگری در این زمینه خواند که می‌تواند قدرت خالق اثر را روی پرده سینما مجسم کند.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی،استنلی سازنده فیلم «جزیره دکتر مورآ» در سال ۱۹۹۶ با بازی مارلون براندو بود.

نیکلاس کیج با نام «نیکلاس کیم کاپولا» در لانگ بیچ در کالیفرنیای به دنیا آمده‌است. پدرش آوگوست کوپولا، پروفسور ادبیات و مادرش جوی فوگلزانگ، رقاص و طراح رقص. وی مسیحی کاتولیک است.

پدر نیکلاس از تبار ایتالیایی و مادرش آلمانی-لهستانی است. پدر پدربزرگ وی از مهاجرانی ایتالیایی است که به آمریکا آمده. عموی نیکلاس، فرانسیس فورد کوپولا کارگردان مجموعه فیلم‌هایپدرخوانده است. گفتنی است که «رومن کوپولا» پسرعموی او و سوفیا کوپولا دخترعمویش هستند. دو برادر نیکلاس نیز با نام‌های «مارک کوپولا» و «کریستوفر کوپولا» در نیویورک برنامه‌های رادیویی اجرا می‌کنند.