نینا سیاهکالی: نامزد شورای شهری که به نظر هیات نظارت زیادی سکسی بود! به همراه سند و تصاویر

0
1010

خبرنامه ملّی ایرانیان؛ در صفحه ناظران رادیو فرانسه گزارشی از نینا سیاهکالی، کارشناس ارشد معماری سیستم های کامپیوتری انعکاس پیدا کرد که در زیر درج می گردد.

همیشه هم خوش تیپی و خوشگلی درهای شانس و بخت را به روی مردم باز نمی کند، گاهی هم باعث دردسر می شود، اما نمونه اخیر در قزوین تعجب بسیاری را برانگیخت.

نینا سیاهکالی مرادی، دختر جوانی قزوینی که در انتخابات شورای شهر با کسب رتبه چهاردهم به عنوان عضو علی البدل انتخاب شده بود، ناگهان با حکم رد صلاحیت روبرو شد، دلیل این امر از سوی مسئولان «عدم رعایت موازین اسلامی» عنوان شد، دلیلی که حیرت بیشتری برانگیخت.

نامه ای از سوی جامعه هیات های مذهبی شهر قزوین در اعتراض به پوسترهای انتخاباتی زنان
نامه ای از سوی جامعه هیات های مذهبی شهر قزوین در اعتراض به پوسترهای انتخاباتی زنان

وی که با شعار «اندیشه جوان برای آینده جوانان» وارد کارزار انتخاباتی شده بود به نوشته سایت رسمی اش، علاوه بر تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد مهندسی معماری، در رشته ورزشی کونگ فو کار کرده و گواهی داوری در این رشته دارد. او همچنین عضو انجمن خوشنویسان قزوین هم هست.

در چهارمین انتخابات شورای شهر قزوین که همزمان با یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در ۲۴ خرداد ماه گذشته برگزار شد، هیئت نظارت بر انتخابات از میان صدها نامزد، صلاحیت ۱۶۳ نفر که تنها معدودی از آنان زن بودند را مورد تایید قرار داد.

یکی از پوسترهای انتخاباتی خانم نینا سیاهکالی
یکی از پوسترهای انتخاباتی خانم نینا سیاهکالی

تایید صلاحیت این افراد توسط قوه قضاییه، وزارت اطلاعات، نیروی انتطامی و با استعلام از ثبت احوال توسط هیئت نظارت بر انتخابات شوراها صورت گرفته بود.

براساس نتایج انتخابات شورای شهر قزوین، نینا سیاهکالی با کسب حدود ده هزار رای به عنوان عضو علی البدل به این شورا راه یافت. اما ناگهان هفته پس از انتخابات اعلام شد که وی به دلیل «عدم رعایت شئونات اسلامی» رد صلاحیت شده است، این در حالیست که رد صلاحیت معمولا و در اغلب موراد قبل از انتخابات رخ می دهد و نه پس از آن و موفقیت کاندیدا در انتخابات.

تلاش ناظران فرانس ۲۴ برای گفتگو با نینا سیاهکالی و مسئولان ستاد انتخاباتی اش یا اعضای هیئت نظارت انتخابات شورای شهر قزوین ناکام ماند.