نویسنده هرکول فیلمنامه «هفت شگفتی بزرگ دنیا» را می‌نویسد

0
411

اوان اسپیلیوتوپولوس نویسنده فیلمنامه «هرکول» فیلمنامه‌ جدیدش را که درباره هفت شگفتی بزرگ دنیاست با اقتباس از کتاب بن مزریک می‌نویسد.

اوان اسپیلیوتوپولوس در حال مذاکره برای نوشتن فیلمنامه اقتباسی «هفت شگفتی» بر مبنای کتاب جدید بن مزریک است.

موضوع این فیلمنامه درباره هفت شگفتی بزرگ دنیا خواهد بود. کتاب مزریک که توسط نشر رت‌پک منتشر شده و کمپانی پرسیوس مسئولیت پخش آن را بر عهده داشته، درباره مردی است که می‌خواهد دلیل واقعی کشته‌شدن برادر ریاضی‌دان و گوشه‌گیرش را کشف کند.

این ماموریت او را به گوشه‌های مخلتف جهان می‌برد و او سعی می‌کند رازی را که هفت شگفتی جهان را به یکدیگر متصل می‌کند، کشف کند.

کمپانی فلین پیکچر متلعق به بو فلین که موضوع اصلی داستان «هفت شگفتی» را خلق کرد و برت رتنر از کمپانی رت‌پک انترتینمنت مسئولیت تهیه این پروژه را برای فاکس بر عهده دارند.

اسپیلیوتوپولوس که پیش از این روی فیلمنامه «سفیدبرفی و شکارچی» نیز کار کرده بود، فیلمنامه پروژه کارگردانی رتنر «هرکول» را نیز نوشته است که در آن دوین جانسون ملقب به راک، نقش‌آفرینی و فلین آن را تهیه کرده است. این فیلم روز بیست و پنجم ماه جولای روی پرده‌های سینماها می‌رود.

به گزارش مهر به نقل از اسکرین دیلی،اسپیلیوتوپولوس همچنین مسئولیت نوشتن فیلمنامه قسمت دوم «شکارچی» را نیز بر عهده دارد که قرار است فرانک دارابونت آن را کارگردانی کند.