نهاد کودکان مقدمند: انفجار و کشتار مردم، زنان و کودکان در لاهور پاکستان

0
174

این گوشه‌ای از جنایات بی‌شمار تروریسم اسلامی است

انفجار و کشتار مردم، زنان و کودکان در لاهور پاکستان

عصر روز یکشنبه ۲۷ ماه مارس، در حالیکه جمعیت کثیری از زنان و کودکان در محوطه پارک گلشن درشرق شهر لاهور پاکستان مشغول تفریح و بازی بودند، مورد هجوم تروریست انتحاری اسلامی قرار گرفتند. در این جنایت که “جماعت الحرار” شاخه‌ای از طالبان که به داعش پیوسته است، مسئولیت آنرا پذیرفته، با منفجر کردن بیش از ده کیلو بمب، در نزدیکی محوطه بازی کودکان، جان بیش از ۷۰ نفر را گرفت و بیش از ۳۰۰ نفر را زخمی کرد. د ر این حمله انفجاری بیش از ۳۰ کودک قربانی جنایت تروریستی این سازمان آدمکش اسلامی شده‌اند.

این جنایات نیروهای تروریستی – اسلامی در ادامه سلسله جنایات آنها علیه شهروندان بی دفاع، حمله به مدارس، مسموم کردن صدها دانش‌آموز دختر در ده‌ها مدرسه در افغانستان و وزیرستان شمالی پاکستان، ربودن و ترور آموزگاران و به تعطیلی کشاندن مدارس، سربازگیری گسترده از میان کودکان، معزشویی در مدارس قرآنی، جنایاتی است که کماکان پاسخ نگرفته است.

از جنایت “جماعت الحرار” در پارک گلشن لاهور تا کودک ربایی و کشتار جمعی دانش‌آموزان توسط بوکوحرام در نیجریه تا اعدام کودکان توسط جمهوری اسلامی ایران و کشتار کودکان توسط داعش یک زنجیره جنایت سازمان یافته اسلام سیاسی علیه کل بشریت است. این جنایات نباید بی پاسخ بماند. بشریت متمدن باید این هیولا را در قفس کند تا جهان نفس راحتی بکشد.

بیش از سه دهه است که دیو جنون و جنایت اسلام سیاسی زبانه می‌کشد و به جامعه خون می‌پاشد. هر جا که اسلام سیاسی توانسته دستی از آستین در آورد، بلافاصله برای ارعاب جامعه و پوشاندن زبونی و حقارتش بر روی زنان و کودکان تیغ کشیده است.

دولتهای حامی این جریانات جنایتکار اکنون با امثال طالبان و جانورانی نظیر‌آنان در افغانستان و پاکستان، بساط مذاکره و صلح راه‌ انداخته‌اند. همه جریانات تروریستی اسلامی و دولتهای حامی آنان در به راه انداختن این حمام خون شریکند. این جانوران اجیر شده دستگاههای امنیتی ارتش و سرویس‌های اطلاعاتی کشورهای منطقه از جمله “آی اس آی” سازمان امنیت و اطللاعات پاکستان. توسط همین دستگاههای اطلاعاتی تغذیه و هدایت می‌گردند و به جان مردم انداخته می‌شوند.

نهاد کودکان مقدمند این جنایت سازمان یافته جریانات تروریستی – اسلامی را قویا محکوم می‌کند و عمیقا خود را در غم و مصیبت جانگداز خانواده‌های داغدار شریک میداند. ما خواهان مجازات آمران و مسببین این جنایت هولناک هستیم!

نهاد کودکان مقدمند

۲۸ مارس ۲۰۱۶