نسخه سریالی “12 میمون” نوامبر کلید می‌خورد

0
582

اقتباس جدید از فیلم “12 میمون” فیلمی مشترک از بروس ویلیس و برد پیت، در قالب یک سریال از ماه نوامبر به مرحله تولید می‌رسد.

 شبکه کابلی سایفای اعلام کرد همه مقدمات کار فراهم شده و انتظار نمی‌رود توفانی ناگهانی بتواند این وضعیت را به هم بزند.

این شبکه کابلی که ماه پیش اعلام کرده بود فیلم “12 میمون” ساخته شده در سال 1995 تری گیلیام را در قالب یک مجموعه به تلویزیون می آورد، دیروز اعلام کرد همه مقدمات این کار را فراهم کرده است.

این مجموعه در قسمت‌های 60 دقیقه‌ای ساخته می شود و ماجرای سفر در زمان را مطرح خواهد کرد. شخصیت اصلی مجموعه که در فیلم اصلی بروس ویلیس نقش او را ایفا می کرد به گذشته باز می گردد تا بتواند جلوی یک جنگ آخرالزمانی را بگیرد.

خود فیلم اصلی نیز با اقتباس از یک فیلم کوتاه فرانسوی با نام “لا جت” در سال 1962 ساخته شده بود.

به گزارش سینما خبر به نقل از د رپ، فیلمنامه این مجموعه را تری ماتالاس و تراویس فیکت نوشته‌اند و در نقش تهیه‌کننده نیز حضور دارند. دو نفر از تهیه‌کنندگان فیلم اصلی یعنی چاک روون و ریچارد ساکل نیز در پروژه تولید این مجموعه حضور دارند.

tumblr_lx5mltw47g1qaclnqo1_500

لشکر “12 میمون” نام گروهی تروریستی است که با پخش یک ویروس جهان را به ویرانی می‌کشاند و شخصیت اصلی فیلم به کمک یک دستگاه زمان سعی می کند جلوی این عمل را بگیرد. اما او بیشتر از حد مورد نظر در زمان به عقب می رود و ماجراهایی به وجود می آید که جفری گوینز دیوانه ای بستری در یک تیمارستان که برد پیت نقش او را ایفا کرده بود، در آن سهم دارد.

هنوز از گروه بازیگران فیلم سخنی مطرح نشده است.