نخستین حضور کیت بلانشت در برادوی

0
238

بازیگر برنده دو جایزه اسکار برای نخستین بار در اقتباسی از یک نمایشنامه بدون عنوان اثر آنتوان چخوف در برادوی بر صحنه تئاتر ظاهر خواهد شد.

بلانشت که امسال برای بازی در «کارول» نامزد جایزه اسکار شده است، در کنار ریچارد روکسبرگ بازیگر «مولن روژ» در این نمایش که کارگردانی آن را جان کرولی برعهده دارد، بازی خواهد کرد. آخرین اثر سینمایی جان کرولی «بروکلین» در سه رشته از جمله بهترین فیلم نامزد جایزه اسکار شده است.

این نمایش بااقتباس نمایشنامه‌ای بدون عنوان از آنتوان چخوف که پس از مرگ این نویسنده پیدا شد، ساخت می‌شود و کار اقتباس آن را اندرو آپتون همسر کیت بلانشت برعهده دارد. این نمایشنامه بدون عنوان را اغلب «هدیه» یا «پلاتونوف» می‌نامند.

هر چند که این نخستین حضور بلانشت بر صحنه برادوی خواهد بود اما این بدان معنا نیست که بازیگر «جاسمین غمگین» با حضور در صحنه تئاتر بیگانه است. او بارها در نمایش‌های متفاوتی به صحنه رفته است اما هیچ کدام از این نمایش‌ها در برادوی نبوده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین؛ در اقتباس آپتون از نمایش چخوف داستان در دهه نود میلادی و با محوریت معلمی به نام پلاتونوف با بازی روکسبرگ و روابطش با همسرش، دوستانش، شاگردان سابقش و البته یک بیوه به نام آنا پتروونا با بازی کیت بلانشت اتفاق می‌افتد.

7-themes.com