نام فیلم جدید «اسپیلبرگ» تغییر کرد

0
138

جدیدترین ساخته سینمایی «استیون اسپیلبرگ» با بازی «تام هنکس» و «مریل استریپ» تغییر نام داد.

این فیلم جدید در ابتدا «پُست» نام داشت و سپس نام آن به «اسناد» تغییر یافت اما در نهایت کمپانی فاکس و «Amblin Entertainment» تصمیم گرفتند از همان نام «پُست» برای این فیلم استفاده کند.

این فیلم درباره «بن بردلی» دبیر نشریه واشنگتن پُست با بازی «تام هنکس» و یک ناشر به نام «کترین گراهام» با نقش ‌آفرینی «مریل استریپ» است که دولت آمریکا را به سبب گزارش دادن مجموعه‌ای از اسناد بحث برانگیز در سال ۱۹۷۱ به چالش کشیدند.

این اسناد طبقه بندی شده و سری درباره مطالعه‌ای جدید و اطلاعاتی بسیار حیاتی درباره جنگ ویتنام بود. «بردلی» و «گراهام» درگیر مبارزه حقوقی در این پرونده شدند، در حالی که «دنیل السبرگ» تحلیلگر نظامی و افشاکننده اصلی این اسناد دستگیر و متهم به توطئه و جاسوسی شد.

«پُست» از تاریخ 22 دسامبر به صورت محدود اکران می‌شود تا شرایط حضور در جوایز سینمایی و اسکار را داشته باشد و از تاریخ 12 ژانویه بهذ صورت گسترده در سینماهای آمریکا وجهان به روی پرده می‌رود.

به گزارش ایسنا به نقل از ورایتی، این کارگردان سرشناس سینمای جهان که آخرین‌بار با فیلم «لینکلن» با بازی «دنیل دی لوئیس» در سال ۲۰۱۲ توانست نامزد جایزه اسکار شود، پیش از این در سال ۱۹۹۳ با فیلم «فهرست شیندلر» و در سال ۱۹۹۸ با فیلم «نجات سرباز رایان» دو جایزه اسکار بهترین فیلم و یک اسکار کارگردانی را از آن خود کرده است.