نام رولند امریش کارگردان آلمانی در پیاده‌رو هالیوود ثبت شد

0
191

با قرار دادن اثر دست و پا بر قالب سیمانی معروف بلوار هالیوود، رولند امریش در کنار نام های بزرگ هنر هفتم جای گرفت.

 کارگردان آلمانی فیلم های «روز استقلال» با اشاره به اولین سفرش به هالیوود زمانی که در مونیخ دانشجوی فیلم بود گفت: روزهایی را به یاد دارم که اینجا قدم می زدم و اثر دست و پای بزرگان سینما را می دیدم. باور نمی کنم حال من هم یکی از آنها هستم.

این مراسم همزمان با افتتاحیه فیلم «روز استقلال: بازخیز» در لس آنجلس برگزار شد. اولین فیلم «روز استقلال» سال ۱۹۹۶ با هزینه کم ساخته شد و به رقم ۸۰۰ میلیون دلار فروش در گیشه دست یافت. بیست سال بعد کارگردان آلمانی مصمم به ساخت بخش دیگری از این فیلم شد.

رولند امریش با اشاره به تاثیر فناوری های جدید در ساخت فیلم جدید می گوید: «تکنولوژی فیلم حیرت آور شده است. فیلمبرداری با دوربین دیجیتال است و بقیه کارها در کامپیوتر انجام می شود. کار خیلی ساده تر شده و اینجا بود که فکر کردم بد نیست فیلم دیگری بسازم.»

 به گزارش خبرنامه ملی ایرانیان به نقل از یورونیوز، در فیلم تازه موجودات فضایی بار دیگر برای تصرف زمین حمله می کنند اما یک زن در سمت عالی ترین مقام رسمی آمریکا یعنی ریاست جمهوری قرار دارد و سازمان ملل متحد سامانه سپر دفاعی فضایی برای محافظت از زمین ساخته است. فیلم «روز استقلال: بازخیز» (Independence Day: Resurgence) در اکران بین المللی است.